کد خبر : 4976
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

کارگاه آموزشی «تربیت جنسی کودک» برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی «تربیت جنسی کودک» برگزار می‌شود

اتحادیه‌ انجمن‌های علمی دانشجویی روان‌شناسی، مشاوره و علوم تربیتی ایران، کارگاه آموزشی «تربیت جنسی کودک» را برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، “آموزش مراحل تربیت جنسی به تفکیک سن”، “نحوه گفت‌وگوی والدین با فرزندان”، “پاسخ‌گویی به سئوالات و رفتارهای مربوط به رشد جنسی کودکان و نوجوانان” و “اصول اساسی خود مراقبتی” از جمله مباحث

اتحادیه‌ انجمن‌های علمی دانشجویی روان‌شناسی، مشاوره و علوم تربیتی ایران، کارگاه آموزشی «تربیت جنسی کودک» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، “آموزش مراحل تربیت جنسی به تفکیک سن”، “نحوه گفت‌وگوی والدین با فرزندان”، “پاسخ‌گویی به سئوالات و رفتارهای مربوط به رشد جنسی کودکان و نوجوانان” و “اصول اساسی خود مراقبتی” از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در این کارگاه آموزشی ارائه خواهد شد.

این کارگاه با تدریس دکتر مائده بازرگان – دکتری روانشناسی کودک و نوجوان و مدرس دانشگاه و کارشناس صدا و سیما، طی روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه، ساعت ۱۵ تا ۱۹ به صورت آنلاین در بستر اسکای روم برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۲۲۴۵۸۵۳۹۸ در واتساپ و شناسه roydadtabestane۱۴۰۰@ در ارتباط باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها