کد خبر : 2263
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰

کاهش نسبی دمای هوا در مازندران

کاهش نسبی دمای هوا در مازندران

 کارشناس اداره‌کل هواشناسی مازندران از کاهش نسبی دمای هوا در این استان خبر داد. سید احمد میرساداتی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به پیش بینی وضع هوای استان مازندران اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان در روز جمعه یک مرداد، صاف تا نیمه ابری باکاهش شدت

کاهش نسبی دمای هوا در مازندران

 کارشناس اداره‌کل هواشناسی مازندران از کاهش نسبی دمای هوا در این استان خبر داد.

سید احمد میرساداتی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به پیش بینی وضع هوای استان مازندران اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان در روز جمعه یک مرداد، صاف تا نیمه ابری باکاهش شدت گرما، در ساعات بعدازظهر و شب با افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعدوبرق پراکنده بوده است.

وی افزود: در روز شنبه ۲ مرداد، آسمان استان نیمه ابری همراه کاهش نسبی دما، در ساعات بعدازظهر و شب با افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعدوبرق پراکنده همراه خواهد بود و
بیشینه دما در مناطق غربی از رامسر تا نور بین ۲۸ تا ۳۲ و در مناطق مرکزی و شرقی بین ۳۱ تا ۳۴ درجه سلسیوس است.

کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران ادامه داد: در روز یک‏شنبه سوم مرداد، وضعیت جوی در استان، صاف تا نیمه ابری، در ساعات بعدازظهر و شب با افزایش ابر، وزش باد و  رگبار و رعدوبرق پراکنده همراه است.
میرساداتی گفت: در روزهای دوشنبه و سه‌‏شنبه هفته‌ آینده، آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری، روز سه شنبه همراه با افزایش نسبی دما بوده و بیشینه دما در مناطق غربی از رامسر تا نور بین ۲۹ تا ۳۳  و در مناطق مرکزی و شرقی بین ۳۲ تا ۳۶ درجه سلسیوس است.

وی افزود: در روز چهارشنبه ۶ مرداد نیز وضعیت جوی در استان نیمه ابری با کاهش نسبی دما، بتدریج افزایش ابر همراه با وزش باد واز اواخر روز با رگبار و رعدوبرق پراکنده پیش‌بینی می‌شود و بیشینه دما در مناطق غربی بین ۲۷ تا ۳۱ و در مناطق مرکزی و شرقی بین ۳۰ تا ۳۴ درجه سلسیوس خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی افزود: در روز پنج‏شنبه ۷ مرداد، آسمان استان نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش دما، وزش باد نسبتاً شدید،  رگبار باران و رعدوبرق پراکنده بوده و بیشینه دما بین ۲۵ تا ۳۱ درجه سلسیوس خواهد رسید.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها