کد خبر : 2153
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۲:۲۶

کرونا با ۳ قربانی دیگر ۷۱۳ خانواده کهگیلویه و بویراحمد را داغدار کرد

کرونا با ۳ قربانی دیگر ۷۱۳ خانواده کهگیلویه و بویراحمد را داغدار کرد

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به ۷۱۳ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی ۲۴ ساعت گذشته سه هم استانی جان خود را از دست دادند. پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۲۳۴ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان های استان بستری هستند که ۹۶ نفر از این

کرونا با ۳ قربانی دیگر ۷۱۳ خانواده کهگیلویه و بویراحمد را داغدار کرد

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به ۷۱۳ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی ۲۴ ساعت گذشته سه هم استانی جان خود را از دست دادند.

پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۲۳۴ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان های استان بستری هستند که ۹۶ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۱۲ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهار کرد: از مجموع مبتلایان به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد ۵۱ هزار و ۱۱۴ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: از ۴۸۰ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ۳۶ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های گچساران، بویراحمد و کهگیلویه بود. همچنین از ۲۵۲ نمونه رپید تست ۱۸ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های گچساران، کهگیلویه و بویراحمد هستند.

یزدان پناه ادامه داد: از نمونه های انجام شده امروز در شهرستان های گچساران ۵۰ درصد، لنده ۶۷ درصد و دنا ۴۲ درصد مثبت هستند.

وی عنوان کرد: از مردم خواهش می کنیم که رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی را جدی گرفته، در تجمعات و دورهمی ها شرکت نکنند، از حضور در مکان های شلوغ و پرخطر خودداری و در صورت داشتن هرگونه علایم بیماری‌های ویروسی به مراکز ۱۶ ساعته مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: در صورت مثبت بودن تست کرونا محل قرنطینه را ترک نکنید و ارتباط تلفنی روزانه خود را با مرکز بهداشت حفظ کنید.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، یزدان پناه بیان کرد: امیدواریم شرایطی ایجاد شود که واکسیناسیون افراد مسن و کسانی‌که بیماری های زمینه ای دارند تکمیل شود تا شاهد پیک های بعدی در کشور و استان نباشیم.

وی عنوان کرد: با توجه به افزایش تعداد واکسیناسیون تزریقی روزانه حتی در روزهای تعطیل، لازم است مردم بدون فراخوان به مراکز تزریق واکسیناسیون مراجعه نکنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها