کد خبر : 4239
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۱۹

کشف بیش از ۱۰ هزار مواد محترقه در نظرآباد

کشف بیش از ۱۰ هزار مواد محترقه در نظرآباد

نظرآباد – فرمانده انتظامی نظرآباد از کشف تعداد ۱۰ هزار و ۷۵۰ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد. فرج‌الله اسدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای ارتقای نظم و امنیت، مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان نظرآباد با انجام اقدامات اطلاعاتی از نگهداری مقدار

کشف بیش از ۱۰ هزار مواد محترقه در نظرآباد

نظرآباد – فرمانده انتظامی نظرآباد از کشف تعداد ۱۰ هزار و ۷۵۰ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

فرج‌الله اسدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای ارتقای نظم و امنیت، مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان نظرآباد با انجام اقدامات اطلاعاتی از نگهداری مقدار قابل توجهی مواد محترقه غیرمجاز در یک واحد تجاری در سطح شهر مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از اطمینان از صحت اطلاعات با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۱۰ هزار و ۷۵۰ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، متذکر شد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

منبع:خبرگزاری مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها