کد خبر : 5775
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷

کنارگذر ایوان به اربعین می‎‎رسد؟

کنارگذر ایوان به اربعین می‎‎رسد؟

  مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از تعیین تکلیف معارضین محلی این طرح و تسریع اجرای آن خبر داد.  مهندس «عبدالله  بهادری» در بازدید دکتر فلاحی از کنارگذر شهر ایوان،اظهار کرد: تا قبل از امسال طرح احداث کنارگذار شهر ایوان به دلیل وجود معارضین محلی به کندی پیش می‌رفت و درمقاطعی نیزراکد شده بود،

کنارگذر ایوان به اربعین می‎‎رسد؟

  مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از تعیین تکلیف معارضین محلی این طرح و تسریع اجرای آن خبر داد.

 مهندس «عبدالله  بهادری» در بازدید دکتر فلاحی از کنارگذر شهر ایوان،اظهار کرد: تا قبل از امسال طرح احداث کنارگذار شهر ایوان به دلیل وجود معارضین محلی به کندی پیش می‌رفت و درمقاطعی نیزراکد شده بود، اما باپی گیری وجلسات متعدد با کشاورزان منطقه و با تمهیدات قانونی که با همکاری دستگاه قضا و اداره کل ثبت اسناد استان در نظر گرفته شده است، مطالبات معارضان محلی و کشاورزان محدوده طرح کنارگذر شهر ایوان درحال پرداخت است.

وی گفت: کنارگذر ایوان به‌طول ۹ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی نزدیک به ۴۰ درصددرحال اجرا است که برای اجرای آن ۲ دستگاه پل بزرگ و۳۷ پل بتونی متوسط در حال احداث است .

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام نفش کنارگذر شهر ایوان را برای رفع ترافیک داخل شهر با وجود قرار داشتن این شهر در مسیر عتبات عالیات و اربعین بسیار مهم توصیف کرد و افزود: با تامین اعتبار لازم تمام توان اداره کل راه و شهرسازی نیز در جهت تسریع اجرای این طرح به کار گرفته خواهد شد.

کنارگذر ایوان در بهمن ۱۳۹۷ کلنگ‌زنی شده است.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها