کد خبر : 1408
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴

گاف‌های لفظی دنباله‌دار بایدن/ این بار استفاده از اسم لیبی به جای سوریه!

گاف‌های لفظی دنباله‌دار بایدن/ این بار استفاده از اسم لیبی به جای سوریه!

به نقل از روزنامه المرصد، روز یکشنبه «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا در نشست مطبوعاتی بعد از اختتامیه نشست گروه هفت که در انگلیس برگزار شد، قصد داشت در خصوص تعامل با روسیه در خصوص کشور آسیایی سوریه صحبت کند، ولی به جای نام این کشور به اشتباه به طور مکرر از نام کشور آفریقایی لیبی

به نقل از روزنامه المرصد، روز یکشنبه «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا در نشست مطبوعاتی بعد از اختتامیه نشست گروه هفت که در انگلیس برگزار شد، قصد داشت در خصوص تعامل با روسیه در خصوص کشور آسیایی سوریه صحبت کند، ولی به جای نام این کشور به اشتباه به طور مکرر از نام کشور آفریقایی لیبی استفاده کرد.

او سخنرانی حود گفت: در مسائل زیادی می‌توانیم با روسیه تعامل کنیم و اتفاقات زیادی در پی این تعاملات خواهد بود، به عنوان مثال «لیبی» (سوریه) جایی که آمریکا سعی دارد با باز کردن راه‌های اقتصادی و غذایی، به کمک مردم این منطقه برود و از رنج آن‌ها بکاهد.

«جیک سالیوان»، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا مقصود رئیس‌جمهور آمریکا از همکاری با روسیه در لیبی، کشور سوریه بود؟ گفت: بله، رئیس جمهور اشتبا‌ها از اسم لیبی استفاده کرد و منظور او کشور سوریه بود.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها