کد خبر : 5805
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶

گلباران مزار شهدای گمنام ورامین با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

گلباران مزار شهدای گمنام ورامین با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

  در آستانه ۱۲ مرداد سالروز تشکیل نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مزار شهدای گمنام ورامین  گلباران شد. به گزارش ایسنا، در این مراسم که جمعی از مسئولان شهرستان ورامین نیز حضور داشتند، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور به همراه حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و

گلباران مزار شهدای گمنام ورامین با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

  در آستانه ۱۲ مرداد سالروز تشکیل نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مزار شهدای گمنام ورامین  گلباران شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که جمعی از مسئولان شهرستان ورامین نیز حضور داشتند، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور به همراه حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ضمن عطر افشانی مزار شهدای گمنام،از مقام شهدا تجلیل کردند.

نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در حاشیه این مراسم گفت: پاسداری از آرمان های شهدا و تبیین سیره و روش زندگی نامه شهدا از بزرگترین اهداف ما از ابتدای تاسیس این نهاد بوده است و سعی کرده ایم در این راه ثابت قدم بمانیم.

گفتنی است، نهاد مقدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۱۲ مرداد سال ۱۳۵۹ و به فرمان امام راحل تشکیل شد که وظیفه هماهنگی و اجرای برنامه های انقلابی، ملی را انجام داده است.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها