کد خبر : 1941
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲:۵۶

گوگل مسیج یکپارچه سازی RCS را با سامسونگ کانتینیوتی آَماده می کند

گوگل مسیج یکپارچه سازی RCS را با سامسونگ کانتینیوتی آَماده می کند

به گزارش خبر روز؛ گوگل در حال آماده سازی یکپارچه سازی گوگل مسیج   RCS برای کار با ویژگی کانتینیوتی سامسونگ است. این ویژگی به کاربران تبلت و ساعت هوشمند اجازه می دهد تا از طریق تلفن هوشمند سامسونگ تماس و پیام دریافت کنند. یکپارچه سازی جدید به ویژگی کانتینیوتی امکان دسترسی به پیام های RCS ورودی

به گزارش خبر روز؛ گوگل در حال آماده سازی یکپارچه سازی گوگل مسیج   RCS برای کار با ویژگی کانتینیوتی سامسونگ است. این ویژگی به کاربران تبلت و ساعت هوشمند اجازه می دهد تا از طریق تلفن هوشمند سامسونگ تماس و پیام دریافت کنند. یکپارچه سازی جدید به ویژگی کانتینیوتی امکان دسترسی به پیام های RCS ورودی را می دهد و به کاربران امکان می دهد هنگام استفاده از گوگل مسیج به آنها پاسخ دهند.

توسعه دهندگان XDA این موضوع را از طریق رشته های متنی که در کد برنامه پیام های آندروید وجود دارد ، کشف کردند. متن به مجوز جدیدی در برنامه اشاره دارد.

در ابتدا گزارش شد که گوگل مسیج در حال باز کردن یک API برای برنامه های شخص ثالث برای رسیدگی به پیام رسانی RCS است ، اما بعداً تأیید شد که ساخت ویژه پیام های گوگل حاوی این متن فقط در ساخت پیام های گوگل برای تلفن های هوشمند سامسونگ وجود دارد.

این اجازه به طور خاص ساخته می شود زیرا سامسونگ (خارج از ایالات متحده) از گوگل مسیج به عنوان برنامه پیام رسانی پیش فرض خارج از جعبه استفاده می کند. قبل از آن ، سامسونگ از برنامه One UI مخصوص خود برای پیام کوتاه استفاده می کرد و در واقع از پیام رسانی RCS نیز پشتیبانی می کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها