کد خبر : 3145
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸

یک فوتی و ۵۸ بستری بر اثر کرونا در خراسان شمالی

یک فوتی و ۵۸ بستری بر اثر کرونا در خراسان شمالی

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده، طی ۲۴ ساعته گذشته و تا ظهر امروز دوم مرداد ماه، متاسفانه یک نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان فوت شد. دکتر سید احمد هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با بستری شدن ۵۸ بیمار

یک فوتی و ۵۸ بستری بر اثر کرونا در خراسان شمالی

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده، طی ۲۴ ساعته گذشته و تا ظهر امروز دوم مرداد ماه، متاسفانه یک نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان فوت شد.

دکتر سید احمد هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با بستری شدن ۵۸ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۳۰۴ بیمار دارای علائم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون شاهد استقرار پیک پنجم کرونا در استان هستیم و در روزهای آتی تعداد موارد بستری افزایش خواهد یافت.

دکتر هاشمی افزود: عوامل متعددی به ویژه عادی انگاری و عدم رعایت مسائل بهداشتی و نزدن ماسک در مجامع عمومی و برگزاری و شرکت در دورهمی ها، مراسم عزا، عروسی و رفتن به سفر در این خصوص تاثیرگذار بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان ۵۱ درصد است و در برخی از شهرستان‌ها رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک پایین‌تر از ۵۰ درصد برآورد شده است.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها