کد خبر : 4301
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۳۴

۱۳۰۰ کولر گازی بین مددجویان استان بوشهر توزیع می‌شود

۱۳۰۰ کولر گازی بین مددجویان استان بوشهر توزیع می‌شود

بوشهر – مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: هزار و ۳۳۱ دستگاه کولر گازی به مناسبت عید امامت و ولایت بین مددجویان و نیازمندان استان بوشهر توزیع می‌شود. محمد رضا میری بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت دهه امامت و ولایت اظهار داشت: در عید قربان هزار و ۳۴۱ رأس دام

۱۳۰۰ کولر گازی بین مددجویان استان بوشهر توزیع می‌شود

بوشهر – مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: هزار و ۳۳۱ دستگاه کولر گازی به مناسبت عید امامت و ولایت بین مددجویان و نیازمندان استان بوشهر توزیع می‌شود.

محمد رضا میری بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت دهه امامت و ولایت اظهار داشت: در عید قربان هزار و ۳۴۱ رأس دام سبک و سنگین ذبح شد و گوشت آن بلافاصله در بین نیازمندان توزیع شد.

وی از افزایش ۵۷ درصدی ذبح و قربانی دام در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: ۹۱ درصد از خانوارهای تحت حمایت در روز عید قربان از گوشت گرم برخوردار شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر به برنامه‌های دهه امامت و ولایت اشاره کرد و افزود: توزیع یک هزار و ۳۳۱ دستگاه کولر گازی شروع شده است که تا روز عید غدیر ادامه دارد.

وی از توزیع ۲۵۰ فقره جهیزیه در روز عید غدیر میان نوعروسان تحت حمایت خبر داد و اضافه کرد: به همین مناسبت ۲۸ واحد مسکونی به ارزش ساخت هر واحد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تحویل خانوارهای نیازمند می‌شود.

میری با اشاره به توزیع ۳۰ هزار پرس غذای گرم با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی ادامه داد: فضای سازی محیطی، برگزاری مسابقات فرهنگی، حامی یابی برای ایتام از دیگر برنامه‌های این ایام است.

منبع:خبرگزاری مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها