کد خبر : 4729
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶

۳۰۰ بیمار کرونایی تحت مراقبت در بیمارستان‌های زنجان

۳۰۰ بیمار کرونایی تحت مراقبت در بیمارستان‌های زنجان

 در حال حاضر ۳۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان بستری هستند. به گزارش ایسنا و طبق اعلام روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان، طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۱۳ مورد مثبت سرپایی کرونا در استان زنجان شناسایی شده است. همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۸۸ هزار و ۱۲۹ مورد مثبت سرپایی بر

۳۰۰ بیمار کرونایی تحت مراقبت در بیمارستان‌های زنجان

 در حال حاضر ۳۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان بستری هستند.

به گزارش ایسنا و طبق اعلام روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان، طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۱۳ مورد مثبت سرپایی کرونا در استان زنجان شناسایی شده است. همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۸۸ هزار و ۱۲۹ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

در حال حاضر ۳۰۰ بیمار مبتلا به کووید – ۱۹ در بیمارستان‌های استان زنجان بستری هستند که طی ۲۴ ساعت گذشته نیز موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان ۱۷ مورد بوده است.

طبق آمار، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، بستری تجمیعی بیماران مبتلا به کرونا در استان ۲۸ هزار و ۱۰۶ مورد بوده و موارد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی نیز به ۹۹۷۰ مورد رسیده است.

متاسفانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، مجموع بیماران مبتلا به کرونای فوت شده در استان به ۱۵۲۶ نفر رسیده و متاسفانه یک بیمار طی ۲۴ ساعت گذشته در زنجان، جان خود را از دست داد.

گفتنی است، مجموع موارد مثبت ترخیص‌ یافته ۸۳۶۲ مورد بوده و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان، تاکنون به ۹۸ هزار و ۹۹ مورد رسیده است.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها