کد خبر : 193810
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳

دانلود زیرنویس فیلم Cha Cha Real Smooth 2022 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس فیلم Cha Cha Real Smooth 2022 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس فیلم Cha Cha Real Smooth 2022 یک فیلم کمدی-درام آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی کوپر رایف است. این فیلم در جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۲۲ در ۲۳ ژانویه ۲۰۲۲ به نمایش درآمد. برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید https://blue-subtitle.com/cha-cha-real-smooth-2022/ در مارس 2021، اعلام شد که داکوتا جانسون و کوپر رایف

دانلود زیرنویس فیلم Cha Cha Real Smooth 2022 یک فیلم کمدی-درام آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی کوپر رایف است. این فیلم در جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۲۲ در ۲۳ ژانویه ۲۰۲۲ به نمایش درآمد.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/cha-cha-real-smooth-2022/

Apple 'Cha Cha Real Smooth $15 million ww Deal sundance film festival –  Deadline

در مارس 2021، اعلام شد که داکوتا جانسون و کوپر رایف در این فیلم بازی خواهند کرد، با کارگردانی رایف از روی فیلمنامه‌ای که او نوشته بود، و جانسون قرار است به عنوان تهیه‌کننده زیر پرچم او در TeaTime Pictures فعالیت کند. در آگوست 2021، لسلی مان برد گرت، رائول کاستیو، اودیا راش، ونسا بورگارد، ایوان آسانته و کولتون اوسوریو به بازیگران این فیلم پیوستند.

Sundance 2022: Cha Cha Real Smooth – Josh at the Movies

Rotten Tomatoes بر اساس 31 نقد، 87% تایید را با میانگین امتیاز 8.1/10 گزارش کرده است. اجماع منتقدان این وب سایت می گوید: “چا چا ریل اسموت، نمایشنامه ای تاثیرگذار که قلب خود را با افتخار در آستین خود می پوشاند، بیشتر تایید می کند که نویسنده: کارگردان و ستاره کوپر رایف به عنوان یک استعداد برای تماشا.

CHA CHA REAL SMOOTH (2022) SUBTITLES DOWNLOAD | ENGLISH SUBS

این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس 2022 در 23 ژانویه 2022 به نمایش درآمد. پس از آن، Apple TV + حقوق پخش فیلم را به دست آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها