کد خبر : 199866
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴

دانلود زیرنویس فیلم Killer Whales 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Killer Whales 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Killer Whales 2022 هنگامی که مستندساز مشتاق، دانی واندر با یک قتل حل نشده مواجه می شود، او تصمیم می گیرد تا مستند جنایی واقعی بعدی را بسازد. براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد زیرنویس فیلم Killer Whales 2022 اما با پراکندگی — مظنونین مغزی و یک کارگردان ظالم در صحنه فیلمبرداری

دانلود زیرنویس فیلم Killer Whales 2022 هنگامی که مستندساز مشتاق، دانی واندر با یک قتل حل نشده مواجه می شود، او تصمیم می گیرد تا مستند جنایی واقعی بعدی را بسازد.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم Killer Whales 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم Killer Whales 2022 اما با پراکندگی — مظنونین مغزی و یک کارگردان ظالم در صحنه فیلمبرداری ویران می شوند، تولید به شکلی دیدنی از بین می رود و با دستگیری دانی به اوج خود می رسد.

زیرنویس فیلم Killer Whales 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس Killer Whales 2022 یک سال بعد، دانی و تهیه‌کنندگان برای مصاحبه می‌نشینند و شکستی را که نهنگ قاتل بود، مرور می‌کنند. آن زمان است که کلاهبرداری تکان دهنده ای که دانی را پشت میله های زندان قرار داده است فاش می شود.

زیرنویس Killer Whales 2022 - بلو سابتايتل

این یک کمدی سیاه درباره از دست دادن بی گناهی یک فیلمساز ساده لوح در مواجهه با واقعیت های صنعت سرگرمی است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها