کد خبر : 181563
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲

دانلود زیرنویس فارسی سریال United States of Al 2021

دانلود زیرنویس فارسی سریال United States of Al 2021

دانلود زیرنویس فارسی سریال United States of Al  یک کمدی کمدی تلویزیونی آمریکایی است که توسط دیوید گوچ و ماریا فراری ساخته شده است. آدیر کالیان و پارکر یانگ در این فیلم به ایفای نقش می پردازند و الیزابت آلدرفر، کلی گاس، دین نوریس و فارا مکنزی در نقش های فرعی بازی می کنند. سریال

دانلود زیرنویس فارسی سریال United States of Al  یک کمدی کمدی تلویزیونی آمریکایی است که توسط دیوید گوچ و ماریا فراری ساخته شده است. آدیر کالیان و پارکر یانگ در این فیلم به ایفای نقش می پردازند و الیزابت آلدرفر، کلی گاس، دین نوریس و فارا مکنزی در نقش های فرعی بازی می کنند. سریال آل (کالیان)، مترجمی از افغانستان را دنبال می‌کند که به همراه دوستش رایلی (یانگ)، کهنه‌کار تفنگداران دریایی ایالات متحده، به کلمبوس، اوهایو نقل مکان می‌کنند. این فیلم توسط چاک لور تهیه شده و توسط استودیو تلویزیونی برادران وارنر تهیه و توزیع شده است.

یک پایلوت تلویزیونی برای این سریال در اکتبر 2019 اعلام شد و تولید آن از سال بعد آغاز شد. در نوامبر 2020، CBS دستور ساخت سریال را به این پروژه داد و برای اولین بار در 1 آوریل 2021 برنامه ریزی کرد. ایالات متحده آل به دلیل طنز، استفاده از ترانه های قدیمی و انتخاب بازیگر هندی برای بازی با نقدهای متفاوت مورد انتقاد قرار گرفت. یک سرب افغانی با لهجه غیر معتبر. با این حال، این برنامه توسط برخی به دلیل تلاش هایش برای تنوع بخشیدن به تلویزیون و به دلیل بازنمایی فرهنگی شخصیت اصلی آن مورد تحسین قرار گرفت. در هفتاد و سومین دوره جوایز پرایم تایم امی، خلبان نمایش نامزدی برای طراحی تولید برجسته برای یک برنامه روایی دریافت کرد.

این سریال دوستی رایلی، کهنه سرباز جنگی، و اولمیر (آل)، مترجمی از افغانستان را دنبال می‌کند که در زمانی که در تفنگداران دریایی خدمت می‌کرد به او کمک کرد. در حالی که آنها با زندگی عادی خود در کلمبوس، اوهایو سازگار می شوند، آل با رایلی نقل مکان می کند و پدرش آرت را ملاقات می کند. او بعداً متوجه می شود که رایلی با همسرش ونسا که حضانت تنها دخترشان هیزل را بر عهده دارد طلاق می گیرد. آل در تلاش برای کمک به دوستش که او نیز با PTSD دست و پنجه نرم می کند، تصمیم می گیرد تا رایلی و ونسا را دوباره به هم برگرداند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها