کد خبر : 126482
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰

آخرین وضعیت روستای “صلیحاویه” شادگان در مجاورت سیلاب

آخرین وضعیت روستای “صلیحاویه” شادگان در مجاورت سیلاب

فرماندار شادگان با اشاره به خبرهای منتشرشده مبنی بر محاصره روستای “صلیحاویه” در سیلاب، گفت: فعلا خطری این روستا را تهدید نمی‌کند و تمهیدات لازم جهت جلوگیری از وقوع سیلاب اندیشیده شده است. سعید حاحیان در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده جهت پیشگیری از وقوع سیلاب در روستاهای

آخرین وضعیت روستای "صلیحاویه" شادگان در مجاورت سیلاب
فرماندار شادگان با اشاره به خبرهای منتشرشده مبنی بر محاصره روستای “صلیحاویه” در سیلاب، گفت: فعلا خطری این روستا را تهدید نمی‌کند و تمهیدات لازم جهت جلوگیری از وقوع سیلاب اندیشیده شده است.
سعید حاحیان در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده جهت پیشگیری از وقوع سیلاب در روستاهای شادگان، اظهار کرد: در حال حاضر عملیات استحکام‌بخشی سیل‌بندهای حاشیه رودخانه کارون در حال انجام است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.
وی با اشاره به خبرهای منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر محاصره روستای “صلیحاویه” به وسیله سیلاب، گفت: با وجود افزایش آورد رودخانه کارون اما هنوز آب رودخانه تا سیل بندهای این روستا دو متر فاصله دارد.
حاجیان بیان کرد: فعلا خطری روستای “صلیحاویه” را تهدید نمی‌کند و تمهیدات لازم جهت جلوگیری از وقوع سیلاب اندیشیده شده است.
به گزارش ایسنا، پیش از این خبری مبنی بر محاصره کامل روستای ” صلیحاویه” از توابع شهرستان شادگان به وسیله سیلاب منتشر شده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها