کد خبر : 121831
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹

آرامستان‌های بیجار پنج‌شنبه آخر سال باز است

آرامستان‌های بیجار پنج‌شنبه آخر سال باز است

ایسنا/کردستان در آخرین جلسه ستاد کرونا شهرستان بیجار در سال ۹۹ مقرر شد که شب جمعه آخر سال آرامستان باز است و در منازل مراسم ختم و قرآن‌خوانی برگزار نشود و مراسمات صرفا در فضای باز آرامستان و در حداقل زمان مردم مراجعه کنند و با قرائت فاتحه آرامستان را ترک کنند. امروز پنج شنبه (۲۸

آرامستان‌های بیجار پنج‌شنبه آخر سال باز است

ایسنا/کردستان در آخرین جلسه ستاد کرونا شهرستان بیجار در سال ۹۹ مقرر شد که شب جمعه آخر سال آرامستان باز است و در منازل مراسم ختم و قرآن‌خوانی برگزار نشود و مراسمات صرفا در فضای باز آرامستان و در حداقل زمان مردم مراجعه کنند و با قرائت فاتحه آرامستان را ترک کنند.

امروز پنج شنبه (۲۸ اسفندماه) چهل و یکمین جلسه ستاد کرونای شهرستان بیجار به ریاست علی اکبر ورمقانی فرماندار شهرستان بیجاربرگزار شد.

فرماندار بیجار وضعیت کرونایی شهرستان بیجار را ” زرد” عنوان کرد و افزود: شب جمعه آخر سال آرامستان بازاست و توصیه می شود در منازل مراسم ختم و قرآن خوانی برگزار نشود و مراسمات صرفا در فضای باز آرامستان باشد و در حداقل زمان مردم مراجعه کنند و با قرائت فاتحه آرامستان را ترک کنند.

ورمقانی در ادامه عنوان کرد: نیروهای پلیس راه و انتظامی و شهرداری در تمام ساعات در آرامستان حضور داشته باشند و همچنین آمبولانس هلال احمر در آرامستان حاضر است و تذکرات مکرر استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی داده شود؛ ضمنا بعد از پانزدهم فروردین‌ماه از مدارس روستایی توسط بهورزان و آموزش و پرورش مرتبا نظارت به عمل آید.

فرماندار بیجار به کنترل مداوم ادارات و بانک‌ها و سازمان‌ها برای استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی اشاره کرد و در ادامه عنوان کرد: نیروهای پلیس‌راه، اورژانس، آتش‌نشانی و هلال‌احمر و سایر ادارات در نقاط مصوب شده ستاد خدمات سفر و ابلاغ شده واحد استانی مستقرخواهند بود.

وی در پایان گفت: پذیرش مسافر فقط در هتل بام و خانه معلم امکان پذیر است و سایر مهمانسرای ادارات ممنوعیت پذیرش مسافر دارند؛ ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد کماکان در شهرستان بیجار برقرار است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها