کد خبر : 179315
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷

آزادی ۱۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در زنجان

آزادی ۱۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در زنجان

ایسنا/زنجان جانشین بسیج جامعه زنان از آزادی ۱۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با تلاش‌های بسیج جامعه زنان استان و به همت خیرین و پیگیری‌های بسیج حقوق‌دانان این استان خبر داد. رقیه امیرخانی در گفت‌وگو با ایسنا،  اظهار کرد: ۱۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در سال‌روز ولادت بزرگ بانوی عالم، فاطمه زهرا (س) آزاد و به کانون

آزادی ۱۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در زنجان

ایسنا/زنجان جانشین بسیج جامعه زنان از آزادی ۱۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با تلاش‌های بسیج جامعه زنان استان و به همت خیرین و پیگیری‌های بسیج حقوق‌دانان این استان خبر داد.

رقیه امیرخانی در گفت‌وگو با ایسنا،  اظهار کرد: ۱۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در سال‌روز ولادت بزرگ بانوی عالم، فاطمه زهرا (س) آزاد و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

وی با بیان اینکه دستگیری از قشر آسیب‌دیده و کمک به حل مشکل پیش آمده وظیفه انسانی و دینی بوده و اسلام هم بر آن تاکید داشته است، تصریح کرد: برخی  از این افراد ناخواسته مرتکب اشتباه شده و در این ورطه افتاده‌اند و بدون کم‌ترین پشتوانه مالی جبران خسارت وارده را ندارند.

امیرخانی با بیان اینکه در بین این افراد، کسانی بودند که به دلیل جرایم غیرعمد و با مبالغ پایین در زندان بوده و بسیاری از این افراد سرپرست خانوار هستند و فرزندان‌شان چشم‌انتظار بازگشت به کانون خانواده بودند، خاطرنشان کرد: رسیدگی به خانواده زندانیان آزاد شده در دستور کار جامعه زنان و خیرین بوده و جمع‌آوری کمک‌های مومنانه در راستای امر خداپسندانه برای آزادی دیگر زندانیان همچنان ادامه خواهد داشت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها