کد خبر : 206074
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱:۴۰

آغاز تشدید نظارت‌ بر بازار شب یلدا در قزوین

آغاز تشدید نظارت‌ بر بازار شب یلدا در قزوین

به گزارش  ایلنا، داود نایب فرجی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: این نظارت‌ها با هدف برخورد با تخلفات صنفی در حوزه کالاهای اساسی و عرضه میوه و آجیل شب یلدا در استان اجرایی می‌شود. مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: درج نشدن قیمت بر روی

آغاز تشدید نظارت‌ بر بازار شب یلدا در قزوین

به گزارش  ایلنا، داود نایب فرجی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: این نظارت‌ها با هدف برخورد با تخلفات صنفی در حوزه کالاهای اساسی و عرضه میوه و آجیل شب یلدا در استان اجرایی می‌شود.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: درج نشدن قیمت بر روی کالاها، صادر نکردن فاکتور،‌ کم فروشی، گران فروشی، قاچاق و تقلبی بودن کالاها از عمده مواردی است که در این نظارت‌ها مورد بازرسی دقیق قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش تقاضا برای خرید میوه و آجیل در روزهای پیش رو، از تمامی شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تیم‌های گشت بازرسی در دو نوبت صبح و عصر از واحدهای عرضه کالاهای اساسی در استان بازدید خواهند کرد و این گشت‌های بازرسی تا روز یکم دی ماه سال جاری با قوت نسبت به نظارت بر واحدهای عرضه کالاهای اساسی اقدام خواهند کرد.

 

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها