کد خبر : 116219
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰

آغاز طرح راهداری زمستانه با ۷۵۰ نیروی راهدار در اصفهان

آغاز طرح راهداری زمستانه با ۷۵۰ نیروی راهدار در اصفهان

ایسنا/اصفهان معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان با اشاره به آغاز طرح راهداری زمستانه، گفت: در این طرح ۷۵۰ نفر نیروی راهداری و ۶۰۰ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات زمستانه فعال هستند. فرزاد دادخواه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آغاز طرح راهداری زمستانه، اظهار کرد: با نزدیک شدن فصل زمستان

آغاز طرح راهداری زمستانه با ۷۵۰ نیروی راهدار در اصفهان

ایسنا/اصفهان معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان با اشاره به آغاز طرح راهداری زمستانه، گفت: در این طرح ۷۵۰ نفر نیروی راهداری و ۶۰۰ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات زمستانه فعال هستند.

فرزاد دادخواه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آغاز طرح راهداری زمستانه، اظهار کرد: با نزدیک شدن فصل زمستان و شروع بارش ها در سطح استان طرح راهداری زمستانه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با پیش بینی‌های قبلی و به صورت ۵۰ درصدی از ۱۵ آبان و به صورت ۱۰۰ در دردصد از اول آذر ماه آغاز شد.

وی افزود: در این طرح ۴۶ راهدارخانه و بالغ بر ۷۵۰ نفر پرسنل مجرب راهداری و پشتیبانی و ۶۰۰ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات زمستانه فعال هستند و به خصوص در گردنه های صعب العبور و مناطق برفی عوامل طرح راهداری زمستانه مستقر شده اند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان ادامه داد: در این طرح بالغ بر ۲۶ هزار تن شن و نمک در راهدارخانه‌ها و محل های مورد نیاز، تهیه و دپو شده است و از سوی دیگر طی آبان ماه در چهار منطقه استان با عوامل امداد جاده‌ای، همچون پلیس راه، هلال احمر و اورژانس به صورت مشترک جلساتی تشکیل و پیش بینی و هماهنگی های لازم صورت گرفت.

وی گفت: این طرح تا ایام نوروز و همزمان با طرح راهداری نوروزی ادامه خواهد داشت و تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ این دو طرح به اتمام می رسند.

دادخواه با اشاره به راهداران بدون مرز که شهرستان های مجاور به یکدیگر کمک می کنند، توضیح داد: به تناسب حوزه جغرافیایی استان ها ماشین آلات برای عملیات راهداری زمستانه پیش بینی شده و در کنار آنها ماشین آلات ستادی به صورت آماده باش جهت اعزام به مناطق مورد نیاز پیش بینی شده‌اند.

وی با اشاره به اعتبارات محدود در حوزه راه، توضیح داد: به دلیل افزایش قیمت به خصوص در حوزه تعمیر و نگهداری ماشین آلات و خرید شن و نمک به شدت با کمبود اعتبار مواجه هستیم که این موجب می شود بخشی از مطالبات پیمانکاران باقی بماند، اما با پیگیری های صورت گرفته بخش عمده ای از مشکلات مرتفع شده است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان ابراز امیدواری کرد: مسئولان در حوزه راهداری و نگهداری ماشین آلات توجه ویژه ای داشته و اعتباراتی را در نظر بگیرند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها