کد خبر : 181104
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴

آغاز طرح نظارتی ویژه ایام پایان سال

آغاز طرح نظارتی ویژه ایام پایان سال

ایسنا/کردستان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان از طرح نظارتی ویژه پایان سال از ۱۵ بهمن ماه سال جاری لغایت ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ خبر داد. محمد دره وزمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از ۱۵ تا ۲۴ بهمن ماه سال جاری در مجموع ۲ هزارو ۵۶۱ مورد بازرسی از

آغاز طرح نظارتی ویژه ایام پایان سال

ایسنا/کردستان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان از طرح نظارتی ویژه پایان سال از ۱۵ بهمن ماه سال جاری لغایت ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ خبر داد.

محمد دره وزمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از ۱۵ تا ۲۴ بهمن ماه سال جاری در مجموع ۲ هزارو ۵۶۱ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار صورت گرفته است.

وی با بیان کشف ۲۳۹ مورد تخلف در این بازرسی ها، افزود: در این خصوص ۱۹۷فقره پرونده برای واحد های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان بیان کرد: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت بوده که در این پرونده ها در مجموع ۳میلیاردو ۶۸۲ میلیون و ۳۵۴هزار ۹۳۳ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

دره وزمی خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان ۱۵۸ مورد گزارش مردمی دریافت ودر رسیدگی به آن ها ۲۴ مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی در پایان یادآور شد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و…. واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستانها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها