کد خبر : 201840
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵

آیا وارزون موبایل به اندازه وارزون کامپیوتر موفق خواهد بود؟

آیا وارزون موبایل به اندازه وارزون کامپیوتر موفق خواهد بود؟

اکثر گیمرها بر این باورند که بازی وارزون یک موفقیت تمام‌عیار برای کمپانی اکتیویژن بوده است. هم اکنون اخبار انتشار نسخه موبایلی بازی وارزون داغ است و از اخبار مهم و پرسر و صدای دنیای گیمینگ به شمار می‌رود. به نظر می‌رسد که شرکت اکتیویژن به زودی اطلاعات بیشتری در مورد وارزون موبایل منتشر خواهد

اکثر گیمرها بر این باورند که بازی وارزون یک موفقیت تمام‌عیار برای کمپانی اکتیویژن بوده است. هم اکنون اخبار انتشار نسخه موبایلی بازی وارزون داغ است و از اخبار مهم و پرسر و صدای دنیای گیمینگ به شمار می‌رود. به نظر می‌رسد که شرکت اکتیویژن به زودی اطلاعات بیشتری در مورد وارزون موبایل منتشر خواهد کرد. همچنین این کمپانی تایید کرده است که اخبار جدیدی در تاریخ 15 سپتامبر در رویداد مشهور کدنکست (CODNEXT)، منتشر می‌شود. آیا کالاف دیوتی وارزون موبایل مانند نسخه کامپیوتر وارزون به موفقیت می‌رسد؟ 

وارزون کامپیوتر یکی از معروف ترین عناوین سبک بتل رویال است.

بسیاری از فعالان دنیای بازی‌ های ویدیویی بر این باورند که، کالاف دیوتی وارزون نسخه کامپیوتر یکی از معروف ترین عناوین سبک بتل رویال است، که طرفداران بسیاری در سراسر جهان به خود جذب کرده است. بازی وارزون پی سی، رویکردی بسیار متفاوت نسبت به سایر بازی‌ های ‌بتل رویال دارد. این بازی توانسته است با استفاده از ایده‌های ‌نوآورانه در گیم پلی، تجربه‌ای هیجان‌انگیز را برای طرفداران بازی بتل رویال رقم بزند.

 اینفینیتی وارد با ساخت بازی کالاف دیوتی وارزون، با قدرت به عرصه بازی‌های ‌ویدیویی بازگشت. وجود سلاح‌های ‌مختلف، قابلیت کیل استریک و گیم‌پلی جذاب باعث شد تا این بازی به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ‌سبک شوتر تبدیل شود.  کمپانی Activision اعلام کرده است؛ بازی کالاف دیوتی وارزون کامپیوتر تنها در ماه اول انتشار بیش از 60 میلیون بار دانلود شده است. پس از موفقیت نسخه کامپیوتر بازی وارزون، هم اکنون کمپانی اکتیویژن تصمیم به ساخت وارزون موبایل گرفته است.

وارزون موبایل؛ ساخته جدید اکتیویژن

 طبق گفته اکتیویژن، بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل، عنوانی جدید در میان بازی‌های تریپل ای AAA  است و یک «تجربه بتل رویال در مقیاس بزرگ» خواهد بود. سرانجام این شرکت در مارس 2022، ساخت بازی وارزون موبایلی را تایید کرد. اما بازی وارزون موبایلی چگونه می‌تواند نیاز گیمرهای کنسولی و موبایلی را رفع کند؟ آیا وارزون موبایل به اندازه وارزون کامپیوتر موفق خواهد بود؟ برای تجربه وارزون موبایل باید حداقل چه سخت‌افزاری داشته باشید؟ برای پاسخ به این سوالات، این مطلب را از دست ندهید.

تاریخ انتشار کالاف دیوتی وارزون موبایل

در حال حاضر، هیچ تاریخ تایید شده‌ای برای انتشار بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل وجود ندارد. البته در ماه مارس و همزمان با سالگرد دو سالگی وارزون، از گیم پلی این بازی به طور رسمی رونمایی شد. از سوی دیگر، برخی از نشریات فعال در حوزه گیم تاریخ انتشار این بازی را پیش‌بینی کرده‌اند. لینک های دانلود بازی کالاف دیوتی وازون موبایل به محض انتشار بازی در سایت igame  برای دانلود قرار خواهند گرفت.

در این بین، یک منبع خبری موثق با نام “CharlieIntel”، اطلاعاتی درباره تاریخ انتشار کالاف دیوتی وارزون موبایل منتشر کرده است. بر اساس پیش‌بینی‌های این منبع خبری، وارزون موبایل در روز 16 نوامبر 2022 منتشر می‌شود. اما اگر پیش‌بینی‌های او درست باشند، این احتمال وجود دارد که بازی Warzone 2 نیز در این تاریخ منتشر شود. در واقع، انتشار این دو بازی در کنار هم بسیار محتمل است. همچنین این امکان وجود دارد که انتشار بازی وارزون موبایل به سال 2023 موکول شود. 

ویژگی‌های گیم پلی وارزون موبایل

همانطور که در بخش پیشین اشاره کردیم، بسیاری از فعالان عرصه گیم مطالبی درباره کالاف دیوتی وارزون موبایل منتشر کرده‌اند. بخش زیادی از این مطالب، به گیم‌پلی این بازی و ویژگی‌های آن اختصاص دارد. در این بین، افشاگرانی مانند CoDPerseus، اطلاعات جالبی درباره بازی وارزون موبایل منتشر کرده‌اند. اما اغلب پیش‌بینی‌ها حاکی از آن هستند که در نسخه موبایلی وارزون، بخش‌های اصلی نسخه پیشین وجود دارند که عبارتند از:

  • حالت سولو (Solo)
  • مود دوز (Duos)
  • حالت تریو (Trios)
  • مود کوادز (Quads)

در حال حاضر، در شبکه‌های طرفداری کالاف دیوتی نیز شایعات بسیاری درباره گیم‌پلی این بازی وجود دارند. افشاگر معروف، CoDPerseus ، اینطور می‌گوید که بسیاری از حدسیات طرفداران درست هستند. او در جایی اشاره کرده است که دقیقا همانطور که طرفداران حدس می‌زدند، نقشه کالاف دیوتی وارزون موبایل، وردانسک (Verdansk) خواهد بود. البته این امکان نیز وجود دارد که پس از انتشار بازی، نقشه آن به کلی تغییر کند. اما بازگشت نقشه وردانسک برای طرفداران وارزون که پیشتر در این نقشه بازی کرده‌اند، علاوه بر سرگرمی، خاطره‌انگیز است. 

احتمال استفاده از نقشه وردانسک برای بازی وارزون

برخی از گیمرها اینطور فکر می‌کنند که احتمالا استفاده از نقشه وردانسک، یک حرکت هوشمندانه است. در واقع، آن‌ها بر این باورند که اکتیویژن می‌خواهد با استفاده از این نقشه، بازیکنان بیشتری را به سمت نسخه موبایلی وارزون سوق ‌دهد.

وارزون موبایل برای کدام پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد؟ 

مانند دیگر موارد، در مورد اینکه وارزون موبایل برای کدام پلتفرم‌ها عرضه می‌شود، هیچ اطلاعات رسمی در دست نیست. از این رو، نمی‌دانیم که Warzone روی چه گوشی‌هایی اجرا می‌شود. اما اغلب گیمرها چنین می‌گویند که تقریبا تضمین شده است که این بازی برای دستگاه‌های iOS و اندروید در دسترس خواهد بود. برخی دیگر از فعالان عرصه گیم بر این باورند که اکتیویژن نمی‌خواهد از رقابت باز بماند. از این رو، سعی دارد که کالاف دیوتی وارزون موبایل را برای تمامی پلتفرم‌ها موبایلی توسعه دهد و بار دیگر، بازار بازی‌های موبایلی را در دست بگیرد.

از سوی دیگر، علی‌رغم آنکه چند ماه از معرفی این بازی می‌گذرد، هیچ اطلاعاتی درباره پیش‌نیازهای سخت‌افزاری برای اجرای وارزون در دسترس نیست. اما پیش‌بینی‌ها حاکی از آن هستند که کمپانی اکتیویژن می‌خواهد این بازی روی اغلب گوشی‌های هوشمند اجرا شود. 

یکی از دیگر سوالاتی که هنوز هیچ جوابی برای آن وجود ندارد، این است که آیا وارزون موبایل از قابلیت کراس پلی پشتیبانی می‌کند یا خیر. اگرچه این یک ویژگی فوق‌العاده است، اما به دلیل طرح کنترلی متفاوت در کالاف دیوتی وارزون موبایل، احتمال وجود قابلیت کراس پلی بسیار کم است.

خرید سی پی وارزون در نسخه موبایلی کالاف دیوتی وارزون

سی‌پی‌ها نقش به‌سزایی در بازی‌های جدید مجموعه کالاف دیوتی داشته‌اند. در واقع، سی پی وارزون یک ارز کاربردی است و امکانی برای بازیکنان فراهم می‌کند که آیتم‌های موجود در فروشگاه کالاف دیوتی را خریداری کنند. از سوی دیگر، این امکان وجود دارد که پس از انتشار کالاف دیوتی وارزون موبایل، شرایط خرید سی پی وارزون تغییر کند. در هر صورت، به محض انتشار بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل امکان دانلود بازی وارزون و خرید سی پی وارزون در سایت آی گیم فراهم است.

وارزون موبایل تا اواخر سال 2022 برای موبایل عرضه خواهد شد

دانلود کالاف دیوتی وارزون موبایل در سایت آی گیم

کالاف دیوتی وارزون نسخه کامپیوتر یک اسپین‌آف بتل رویال از فرنچایز محبوب Call of Duty است که در سال 2020، به شکل رایگان عرضه شد و موفقیتی بزرگ برای کمپانی اکتیویژن به همراه داشت. حالا این کمپانی پس از موفقیت بازی‌های مانند؛ فورتنایت، امیدوار است که نسخه موبایلی وارزون نیز در پلتفرم‌های موبایلی به موفقیتی بزرگ دست پیدا کند.

 طبق گفته ی استودیو اینفینیتی بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل احتمالا تا اواخر سال 2022 برای موبایل عرضه خواهد شد. به محض انتشار کالاف دیوتی وارزون موبایل لینک دانلود بازی وارزون موبایلی در سایت آی گیم  قرار می گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
merlin
merlin
1 سال قبل

بازی وارزون عالیه ممنون ای گیم

گیمر
گیمر
1 سال قبل

چه متن خوبی ممنون