کد خبر : 175335
تاریخ انتشار : شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳

اتمام مرمت خانه حاتمی در بروجرد

اتمام مرمت خانه حاتمی در بروجرد

ایسنا/لرستان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از اتمام مرمت خانه حاتمی بروجرد بااعتباری بالغ‌بر یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد. سید امین قاسمی امروز ۳۰ بهمن‌ماه، اظهار کرد: این سری عملیات مرمت شامل تیرریزی، مرمت بخش جنوبی، مرمت و بازسازی طاق‌نماهای بخش جنوبی این اثر تاریخی است. وی در خصوص اهمیت این خانه تاریخی،

اتمام مرمت خانه حاتمی در بروجرد

ایسنا/لرستان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از اتمام مرمت خانه حاتمی بروجرد بااعتباری بالغ‌بر یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سید امین قاسمی امروز ۳۰ بهمن‌ماه، اظهار کرد: این سری عملیات مرمت شامل تیرریزی، مرمت بخش جنوبی، مرمت و بازسازی طاق‌نماهای بخش جنوبی این اثر تاریخی است.

وی در خصوص اهمیت این خانه تاریخی، خاطرنشان کرد: خانه حاتمی در محله طباطبایی‌های شهر بروجرد با مساحت بیش از ۱۳۰۰ مترمربع در دو طبقه احداث شده است که قدمت آن مربوط به دوره صفویه است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان با اشاره به گستردگی بافت تاریخی در شهرستان بروجرد اذعان کرد: مجموع آثار تاریخی شناسایی شده در بروجرد حدود ۴۰۰ اثر است که تاکنون ۲۰۰ اثر تاریخی ثبت ملی شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها