کد خبر : 208877
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۵:۲۴

اجازه تخریب هیچ خانه میراثی را نمی دهم / ممنوع الکاری مدیر میراث فرهنگی حکم بازپرس بود و به اشتباه گفتند حکم استاندار است

اجازه تخریب هیچ خانه میراثی را نمی دهم / ممنوع الکاری مدیر میراث فرهنگی حکم بازپرس بود و به اشتباه گفتند حکم استاندار است

به گزارش ایلنا،  محمد هادی ایمانیه در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه  با موضوع فارس در قله(باید ها و نباید های رسانه‌ای)  در باره موضوع اخیر بی حجابی در آرامگاه حافظیه نیز تصریح کرد:  زمانی که  خبردار شدم که مدیر مجموعه و فرد بازداشت شده از بانوان است هماهنگی برای آزادی وی در همان شب انجام شد

اجازه تخریب هیچ خانه میراثی را نمی دهم / ممنوع الکاری مدیر میراث فرهنگی حکم بازپرس بود و به اشتباه گفتند حکم استاندار است

به گزارش ایلنا،  محمد هادی ایمانیه در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه  با موضوع فارس در قله(باید ها و نباید های رسانه‌ای)  در باره موضوع اخیر بی حجابی در آرامگاه حافظیه نیز تصریح کرد:  زمانی که  خبردار شدم که مدیر مجموعه و فرد بازداشت شده از بانوان است هماهنگی برای آزادی وی در همان شب انجام شد و در مورد ممنوع الکاری مدیر میراث حکم بازپرس بود و اشتباه گفتند این حکم از سوی استاندار بود.

ایمانیه گفت: باید  تلاش کنیم که این زمینه فراهم شود و اخبار امید بخش براساس واقعیت ها افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه جامعه مالامال از خبرهای امید بخش است و ما خیلی داشته ها داریم، ابراز کرد: داشته ها و برجستگی ما در زمینه‌های پزشکی، صنعت و الکترونیک بالا است و تحولات خوبی در ۱۰ سال گذشته در صنایع الکترونیک داشته‌ایم.

ایمانیه افزود: در عین حال نقاط ضعف هم قبول داریم و در بخش‌هایی مانند صنایع خودروسازی که برخی از مناسبات مانع رشد ان شده است باید تجدید نظر کرد.

استاندار فارس با اشاره به موضوع نشست ” فارس در قله” گفت: قله به این معنا است که مدینه فاضله هر بخش  براساس فرهنگ و علم دنیا مشخص است.

وی افزود: مدینه فاضله هر بخش از جمله گردشگری، صنعت، خدمات و… مشخص و فاصله ما تا آن مشخص و باید مدیران را راهنمایی کنیم تا به آن برسیم.

خبرنگاران  مشکلات را رصد و راه حل ارائه کنند

ایمانیه با اشاره به اینکه خبرنگاران  مشکلات را رصد، مطالبه گری و راه حل ارائه کنند ، ابراز کرد:  حتی برای تحقق این مطالبه گری باید بارها رصد کنند تا در نهایت به نتیجه برسند.

استاندار فارس بیان کرد: مدیران استان را ماهیانه ، دوماه و سه ماه براساس شاخص هایی که رسانه ها مشخص کرده اند رتبه بندی کنند که با این موضوع ضمن شناخت نسبت به مدیران  ایجاد  انگیزه در مدیرانی می شود که پای کار هستند.

ایمانیه افزود: در این رتبه بندی وضع دستگاه های انتفاد ناپذیر نیز مشخص می شود.

وی با یاداوری اینکه علم رسانه مانند دیگر علوم بروز می شود ، یادآور شد:  در این بین باید برای آموزش های بروز کمک کرد.

OMID9770

نمی توان نگاه یکسانی به موضوع باغشهر ها داشت

ایمانیه به موضوع باغشهری ها اشاره و افزود: در خصوص باغشهری ها رسانه ها می توانند کمک کنند و معتقدم که باغشهری ها حاصل بی دقتی بوده است.

وی ادامه داد: در خصوص باغشهری ها آنهایی که در زمین خودشان خلاف قانونی داشته اند با کسانی که زمین دولت و منابع طبیعی گرفته اند باید نحوه  برخورد متفاوت باشد و هدف از مصوبه شورای برنامه ریزی هم همین بود و همچنان هم طرفدار این عقیده هستم و بین این دو موضوع تفکیک قائل شویم.

استاندار فارس همچنین پیشنهاد برگزاری همایش سرمایه گذای در هر مطرح و عنوان کرد:  همایش سرمایه گذاری تعریف و در کنار آن سرمایه گذاران و حامیان را در کنار روزنامه ها قرار دهیم و شماره ویژه روزنامه ها برای حمایت از سرمایه گذاری چاپ شود و سرمایه گذاران حمایت کنند

خانه های خالی اطلاع داده شوند

وی در خصوص اجاره بها نیز بیان کرد: باید کمک شود و در استان تصمیم گرفتیم که خانه های خانی اطلاع رسانی شود .ایمانیه افزود: همچنین اتحادیه املاک با پوستر پویش مهربانی در خصوص اجاره بها ورود کرده است تا کمکی به این موضوع شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها