کد خبر : 175243
تاریخ انتشار : شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴

احداث کمپ ماده ۱۶ در شمال آذربایجان غربی یک ضرورت است

احداث کمپ ماده ۱۶ در شمال آذربایجان غربی یک ضرورت است

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو گفتبر ضرورت احداث کمپ ماده ۱۶ در شمال استان تاکید کرد. علی محمدی ایروانلو ۳۰ بهمن ماه در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ماکو که در محل فرمانداری ترتیب یافت در مورد ضرورت وجودی کمپ ماده ۱۶ در شمال استان خاطرنشان کرد: کمپ ماده ۱۶ در مرکز استان پاسخگوی

احداث کمپ ماده ۱۶ در شمال آذربایجان غربی یک ضرورت است

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو گفتبر ضرورت احداث کمپ ماده ۱۶ در شمال استان تاکید کرد.

علی محمدی ایروانلو ۳۰ بهمن ماه در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ماکو که در محل فرمانداری ترتیب یافت در مورد ضرورت وجودی کمپ ماده ۱۶ در شمال استان خاطرنشان کرد: کمپ ماده ۱۶ در مرکز استان پاسخگوی متجاهرین به مواد مخدر نبوده و ضروری است در شمال استان نیز این کمپ تاسیس و فعالیت نماید.

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین آسیب های اجتماعی امروز جامعه بحث مواد مخدر است، گفت: معضل اعتیاد به مواد مخدر، بلای خانمانسوزی است که جوامع بشری را در چنگال مرگ آور خویش گرفتار ساخته است.

فرماندار ماکو در خصوص ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم از طرف شهرداری ها برای ایجاد گرمخانه نیز افزود: شهرداری ها باید با اخذ مصوبه از شورای شهر و تامین اعتبار نسبت به احداث گرمخانه برای افراد بی خانمان و معتادین اقدام کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها