کد خبر : 69894
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴

اختصاص اعتبار برای ساماندهی گلزارهای شهدا در چهارمحال و بختیاری

اختصاص اعتبار برای ساماندهی گلزارهای شهدا در چهارمحال و بختیاری

 استاندار چهارمحال و بختیاری از اختصاص اعتبار برای ساماندهی گلزارهای شهدا در استان خبر داد و گفت: این اعتبارات نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، اما در توزیع اعتبارات در شهرستان‌ها باید عدالت مراعات شود. اقبال عباسی ۱۰ شهریورماه در جلسه هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با

اختصاص اعتبار برای ساماندهی گلزارهای شهدا در چهارمحال و  بختیاری

 استاندار چهارمحال و بختیاری از اختصاص اعتبار برای ساماندهی گلزارهای شهدا در استان خبر داد و گفت: این اعتبارات نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، اما در توزیع اعتبارات در شهرستان‌ها باید عدالت مراعات شود.

اقبال عباسی ۱۰ شهریورماه در جلسه هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت تامین اعتبار برای تدوین دانشنامه دفاع مقدس، مجموعه فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس در شهرکرد و یادمان شهدای گمنام، اظهار کرد: از سرجمع اعتبارات استانی مبلغی از فصل عمران شهرداری‌ها و اعتبارات پژوهشی به این موضوعات اختصاص پیدا کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص احداث جاده دسترسی یادمان‌های شهدای گمنام، گفت: فرمانداران با استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات راه‌سازی موجود در شهرستان نسبت به تعریض و تسطیح این مسیرها اقدام کنند و سپس برای تسهیل رفت‌وآمد جاده شن‌ریزی و یا آسفالت شود، اگر در شهرستان ماشین‌آلات برای خاکبرداری و تسطیح وجود ندارد، اداره‌کل راه و شهرسازی ماشین‌آلات را در اختیار فرمانداران قرار دهد.

وی در ادامه با اشاره به تخصیص اعتبار برای ساماندهی گلزارهای شهدا در چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: این اعتبارات نسبت به سال گذشته با افزایش قابل توجهی روبرو بوده است، اما در توزیع اعتبارات باید عدالت مراعات شود و تمامی شهرستان‌ها از این اعتبارات بهره‌مند شوند.

عباسی با بیان اینکه در آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس قرار داریم، عنوان کرد: تمامی ارگان‌ها، نهادها، دستگاه‌های اجرایی برای گرامیداشت این هفته نسبت به فضاسازی محیط پیرامون ادارات خود اقدام کنند، این اقدامات باید ملموس باشد، همچنین شهرداری‌ها نیز نسبت به فضاسازی شهر در این ایام اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه تجلیل از ایثارگری‌های سرداران شهید، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و شهدای دوران دفاع مقدس موجب تقویت عرق ملی می‌شود، یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی در حد توان و اختیارات از رزمندگان، ایثارگران، آزادگان و جانبازان شاغل در دستگاه خود تجلیل کنند.

وی در پایان تاکید کرد: برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت سالگرد دفاع مقدس باید بر اساس شرایط کرونایی برنامه‌ریزی شود، اگر شرایط اجازه دهد یک برنامه برای تجلیل از رزمندگان، ایثارگران، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس در مرکز استان برگزار شود.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها