کد خبر : 190921
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

اختصاص 26 میلیارد برای تکمیل پروژه های نیمه تمام خیرین در اردبیل

اختصاص 26 میلیارد برای تکمیل پروژه های نیمه تمام خیرین در اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: 26 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام خیرین به استان اختصاص یافته تا این پروژه ها را به اتمام برسانیم. دولت لطفی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: همه ساله اعتبارات ملی برای پروژه های تخریب و بازسازی و مقاوم سازی تخصیص می

اختصاص 26 میلیارد برای تکمیل پروژه های نیمه تمام خیرین در اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: 26 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام خیرین به استان اختصاص یافته تا این پروژه ها را به اتمام برسانیم.

دولت لطفی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: همه ساله اعتبارات ملی برای پروژه های تخریب و بازسازی و مقاوم سازی تخصیص می یابد تا ما در کنار ایمن سازی مدارس در حال بهره برداری بتوانیم از این محل واحدهای آموزشی مقاوم و مستحکمی را تحویل آموزش و پروش دهیم که تعدادی از این پروژه ها با کمک خیرین در حال احداث است.

 

وی خاطرنشان کرد: در کنار این طرح ما سعی می کنیم از ردیف اعتباری تکمیل پروژه های خیرین به صورت ملی استفاده کنیم که 26 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام خیرین به استان اختصاص یافته تا با مساعدت 50 درصد اعتبارات در این بخش به صورت ملی و 50 درصد به صورت خیرین بتوانیم این پروژه ها را به سرانجام برسانیم.

 

مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل تصریح کرد: از ردیف های مختلف بودجه ای اعم از تخریب و بازسازی و تکمیل پروژه های خیرین در مجموع 130 میلیارد تومان سهم استان بوده که 50 درصد این رقم به صورت نقدی تخصیص یافته و امیدواریم مابقی منابع نیز به سرعت تامین شود.

 

لطفی گفت: از محل ردیف مناطق محروم نیز برای واحدهای آموزشی تخریبی و سنگی 60 مدرسه تعریف شده که انتظار می رود از این ردیف منابع مورد نظر جذب بازسازی و بهسازی واحدهای آموزشی روستایی شود.

 

وی افزود: پیش بینی ما این است که از محل خیرین و محرومیت زدایی و دیگر ردیف های ملی تخصیص 100 درصدی را تا پایان سال مالی شاهد باشیم.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها