کد خبر : 118297
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱

ارسال فوری اقلام امدادی در پی آب گرفتگی شهرستان شوشتر

ارسال فوری اقلام امدادی در پی آب گرفتگی شهرستان شوشتر

عکس آرشیوی است. در پی آبگرفتگی اخیر شهرستان شوشتر تیم ارزیابی بنیاد احسان در منطقه حضور پیدا کرده و اقدام به بررسی منطقه کردند و سپس اقدامات حمایتی خود را که شامل خدمات پزشکی، توزیع غذای گرم، تعمیر وسایل منزل و توزیع اقلام امدادی آغاز کرد. به گزارش ایسنا، علی جوادی مدیر قرارگاه امداد بنیاد احسان

ارسال فوری اقلام امدادی در پی آب گرفتگی شهرستان شوشتر
عکس آرشیوی است.

در پی آبگرفتگی اخیر شهرستان شوشتر تیم ارزیابی بنیاد احسان در منطقه حضور پیدا کرده و اقدام به بررسی منطقه کردند و سپس اقدامات حمایتی خود را که شامل خدمات پزشکی، توزیع غذای گرم، تعمیر وسایل منزل و توزیع اقلام امدادی آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، علی جوادی مدیر قرارگاه امداد بنیاد احسان گفت: با توجه به سرمای هوا اقدامات ارزیابی به صورت شبانه و ساعات اولیه حادثه صورت گرفت و با مشخص شدن نیاز های منطقه اقلام امدادی ارسال شد.

جوادی گفت: در اولین ساعات با حضور تیم ارزیابی بنیاد احسان و گروه های جهادی همکار فرش‌های منازل آسیب دیده جمع شده و با رفع موانع خروج آب و تخلیه آب‌های سطحی اقدامات اولیه برای برگشت زندگی عادی انجام شد.

مدیر قرارگاه امداد بنیاد احسان افزود: با توجه به کمبود مواد غذایی نیز ۱۳۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر بین مردم توزیع شد و آشپزخانه سیار بنیاد احسان نیز اقدام به پخت غذا در سه روز و هر وعده ۲۰۰۰ پرس غذای گرم کرده است.

وی تاکید کرد: علاوه بر اقلام حمایتی ارسال شده، کمکهای نقدی به گروه های جهادی برای تهییه پلاستیک عایق برای ۸۰۰ خانوار انجام شده و البسه گرم نیز در اختیار این خانوارها قرار داده شده است.

مدیر قرارگاه امداد بنیاد احسان با اعلام خبر اهدای جهیزیه به خانواده های آسیب دیده نیز گفت: بعد از ارزیابی ۵ سری جهیزیه توسط بنیاد احسان اماده و به منطقه ارسال خواهد شد تا در اختیار این خانواده ها قرار گیرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها