کد خبر : 178897
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳

از آشنایی با مفهوم استاندارد تا طراحی چک لیست‌های ممیزی

از آشنایی با مفهوم استاندارد تا طراحی چک لیست‌های ممیزی

انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع دانشگاه شیخ بهایی دوره آموزشی مجازی استاندارد ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ را برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره با تدریس محمدرضا جانبخش ـ مشاور و مدرس شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران ـ روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱:۳۰ برپا می‌شود که شروع دوره از ۲۸ بهمن

از آشنایی با مفهوم استاندارد تا طراحی چک لیست‌های ممیزی

انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع دانشگاه شیخ بهایی دوره آموزشی مجازی استاندارد ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره با تدریس محمدرضا جانبخش ـ مشاور و مدرس شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران ـ روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱:۳۰ برپا می‌شود که شروع دوره از ۲۸ بهمن خواهدد بود.
تاریخچه کیفیت، مفهوم استاندارد و انواع آن، اصول مدیریت کیفیت، معرفی سازمان ایزو، تشریح الزامات سیستم مدیریت کیفیت و نحوه استقرار آن‌ها، آشنایی با مفاهیمی مانند “تفکر مبتنی بر ریسک”، مدیریت و اصول ممیزی، شناسایی و ثبت اهداف، اجرای ممیزی، جمع‌آوری اطلاعات و روانشناسی ممیزی، صلاحیت ممیزان و ارتقای صلاحیت ممیزان و طراحی چک لیست‌های ممیزی از جمله سرفصل‌های مطالب این دوره است.
علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره واتساپ ۰۹۹۰۹۸۱۵۸۱۴ یا شماره تلفن ۰۳۱۹۵۰۲۵۰۱۶ تماس بگیرند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها