کد خبر : 202438
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵

اشکال Modern Warfare 2 به بازیکنان اجازه می دهد از طریق دود ببینند

اشکال Modern Warfare 2 به بازیکنان اجازه می دهد از طریق دود ببینند

به گزارش خبر روز و به نقل از gametplay  بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 بتای دارای نقصی است که به بازیکنان با محدوده‌های خاص اجازه می‌دهد تا دود دشمن را ببینند. بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در حال حاضر در حال برگزاری یک تست بتا برای گیمرهایی است که این عنوان

به گزارش خبر روز و به نقل از gametplay  بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 بتای دارای نقصی است که به بازیکنان با محدوده‌های خاص اجازه می‌دهد تا دود دشمن را ببینند.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در حال حاضر در حال برگزاری یک تست بتا برای گیمرهایی است که این عنوان را پیش‌سفارش کرده‌اند و بازیکنان متوجه یک مشکل عجیب و غریب شده‌اند که به برخی از دشمنان اجازه می‌دهد از میان دود ببینند. Call of Duty: Modern Warfare 2 از جنگ‌های مدرن 2019 پیروی می‌کند و نسخه بتا به طرفداران اجازه می‌دهد قسمت بعدی این فرنچایز را احساس کنند. گیم پلی برخی از مکانیک های کلاسیک Call of Duty را نشان می دهد که طرفداران آن ها را می شناسند و دوست دارند، و همچنین نقشه ها و سلاح های جدید. با این حال، اشکالات نشان می دهد که عنوان هنوز کاملاً آماده نیست.

Modern Warfare 2 Bug Lets Players See Through Smoke

نسخه بتای Modern Warfare 2 دارای حالت‌ها و نقشه‌های زیادی برای لذت بردن بازیکنان است، از جمله حالت اصلی MW Invasion. البته، هنوز تقریباً یک ماه تا عرضه باقی مانده است، و بنابراین انتظار می رود چند باگ وجود داشته باشد. به این ترتیب، جای تعجب نیست که برخی از بازیکنان نقصی را کشف کرده‌اند که به آنها اجازه می‌دهد هنگام هدف‌گیری از محدوده‌های خاصی از میان دود ببینند.

کاربر Reddit GT-Ranz اخیراً ویدیویی را در Subreddit Modern Warfare 2 منتشر کرده است که نشان می‌دهد بازیکنی در حال هدف قرار دادن مناظر به سمت یک تکه دود است، فقط برای اینکه کل ابر ناپدید شود. دود نه تنها از اطراف لنز، بلکه از صفحه نمایش به طور کلی پخش می شود. اگرچه این موضوع ممکن است آزاردهنده باشد، اما بازدارنده بازی نیست. در عوض، به نظر می رسد که این واقعیت را آشکار می کند که بازی بعدی Call of Duty هنوز کاملاً آماده نیست. مطمئناً این اشکال به بدی هکرهایی نیست که مسابقات Modern Warfare 2 را خراب کردند.

در واقع، Call of Duty: Modern Warfare 2 تا قبل از انتشار در ماه اکتبر مشکلاتی را برای حل کردن دارد. خوشبختانه به نظر می رسد Infinity Ward به ارائه یک عنوان با کیفیت اختصاص یافته است. علاوه بر این، اطلاعات کمی در مورد کمپین Modern Warfare 2 وجود دارد، اگرچه بازی‌های MW به خاطر داستان‌های درونی و سرگرم‌کننده‌شان شناخته می‌شوند. یکی از معدود جزئیاتی که بازیکنان در مورد کمپین آتی می‌دانند این است که سه سال پس از وقایع سلف آن در سال 2019 اتفاق می‌افتد.

طرفداران در چند ماه آینده محتوای Call of Duty زیادی برای تمرکز روی آن‌ها خواهند داشت، زیرا هم فصل اول Modern Warfare و هم Warzone 2 قرار است منتشر شود، و این قطعاً چیزی برای تجلیل است. در حالی که بهتر است همه چیز را با نسخه بتای فعلی به خوبی اجرا کنیم، بازیکنان می توانند به انتشار موفقیت آمیز و محتوای عالی زیادی در آینده امیدوار باشند.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ 28 اکتبر برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها