کد خبر : 197535
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷

افشاگران فورتنایت ممکن است پوست جدید Dragon Ball را فاش کند

افشاگران فورتنایت ممکن است پوست جدید Dragon Ball را فاش کند

به گزارش خبر روز و به نقل از گيم تي پلي افشاگران فورتنایت به این موضوع اشاره می‌کنند که چه کسی چهارمین پوسته Dragon Ball Z در همکاری آینده این انیمیشن بتل رویال خواهد بود. Hype در حال ساخت شایعه همکاری بین Fortnite و Dragon Ball Z است. لیکرها در هفته گذشته جزئیاتی را در

به گزارش خبر روز و به نقل از گيم تي پلي افشاگران فورتنایت به این موضوع اشاره می‌کنند که چه کسی چهارمین پوسته Dragon Ball Z در همکاری آینده این انیمیشن بتل رویال خواهد بود.

Hype در حال ساخت شایعه همکاری بین Fortnite و Dragon Ball Z است. لیکرها در هفته گذشته جزئیاتی را در مورد رویدادی عظیم هفت هفته ای Dragon Ball Z در کنار انتشار چهار پوسته جدید به اشتراک گذاشته اند. اعتقاد بر این است که سه پوست از چهار پوست شناخته شده هستند، گوکو، وجتا و خدای نابودی بیروس به فورتنایت می‌پیوندند. پوست چهارم یک راز است فراتر از آگاهی که شخصیت یک زن است. با این حال، یک فاش جدید ممکن است تایید کرده باشد که کدام شخصیت Dragon Ball Z است.

Fortnite Leak May Reveal New Dragon Ball Skin

اپیک گیمز در طول زمان به طور فزاینده‌ای در مورد لو رفتن اطلاعات پنهان شده است و رویداد Dragon Ball Z نیز تفاوتی ندارد. پوسته های رمزگذاری شده موجود در فایل های فورتنایت مستقیماً به نام هر شخصیت Dragon Ball Z اشاره نمی کنند، اما می توانند به آنها اشاره کنند. به عنوان مثال، Beerus به دلیل یک پوست بنفش با برچسب “Cat” به بیرون درز کرد. اکنون چهارمین پوسته Dragon Ball Z نیز به همین ترتیب کشف شده است. این زن با برچسب “باریوم” است. برخی به این نتیجه می رسند که این به این معنی است که شخصیت بولما است، به دلیل “B” و دانشمند بودن بولما.

برای روشن بودن، افشاگران نسبت به Goku، Vegeta و Beerus نسبت به این امکان بسیار کمتر اطمینان دارند. نام رمز “Barium” به هیچ وجه واضح نیست، اما افشاگران مطمئن هستند که Bulma محبوب ترین و برجسته ترین زن در Dragon Ball Z است. تنها منطقی است که او در موج اول همکاری Fortnite منتشر شود.

هنوز این احتمال وجود دارد که زن دیگری از Dragon Ball Z در اولین موج از پوسته ها حضور داشته باشد. Epic Games دوست دارد همه چیز را با هم ترکیب کند و پوسته های محبوب را بین بسته ها پخش کند. باریم یک فلز است که می تواند به این معنی باشد که پوست برای یکی از اندرویدهای محبوب Dragon Ball Z است. با توجه به نقش او در Cell Saga of Dragon Ball Z، اندروید 18 محبوب ترین گزینه خواهد بود.

با توجه به محبوبیت این انیمه و متقاطع بودن مخاطبان آن با فورتنایت، احتمالاً هر تعداد زن از Dragon Ball Z به عنوان یک انتخاب عالی برای پوست در نظر گرفته می شود. Caulifla و Kale، Pan، Chi-Chi، Videl، همسر دکتر بریف Bikini یا حتی East Kai گزینه‌های برجسته در Fortnite خواهند بود.

همه گمانه زنی ها را کنار بگذاریم، اگر Bulma نباشد، طرفداران Fortnite و Dragon Ball Z به طور یکسان بسیار شگفت زده خواهند شد. به احتمال زیاد طولی نمی کشد که حقیقت فاش شود، زیرا افشاگران معتقدند که همکاری Dragon Ball Z ظرف 1-2 هفته آینده آغاز خواهد شد. به طور خاص حدود 8 آگوست ذکر شده است، زیرا این پایان یک پنجره تعطیلات Epic Games است. طرفداران می توانند به زودی منتظر اطلاعات بسیار بیشتری باشند.

Fortnite هم‌اکنون بر روی رایانه‌های شخصی، PS4، PS5، Switch، Xbox One، Xbox Series X/S و دستگاه‌های تلفن همراه در دسترس است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها