کد خبر : 181046
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹

امضای تفاهمنامه بین نهاد نمایندگی ولی فقیه و ارشاد فارس

امضای تفاهمنامه بین نهاد نمایندگی ولی فقیه و ارشاد فارس

ایسنا/فارس نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس، تفاهمنامه‌ای با هدف فعالیت‌های مشترک فرهنگی امضا و مبادله کردند. نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز یکشنبه ۲۶ بهمن در جلسه امضا و مبادله تفاهمنامه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، گفت: امیدوارم این اقدام فصل

امضای تفاهمنامه بین نهاد نمایندگی ولی فقیه و ارشاد فارس

ایسنا/فارس نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس، تفاهمنامه‌ای با هدف فعالیت‌های مشترک فرهنگی امضا و مبادله کردند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز یکشنبه ۲۶ بهمن در جلسه امضا و مبادله تفاهمنامه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، گفت: امیدوارم این اقدام فصل جدیدی از فعالیت‌های مشترک فرهنگی بین این ۲ دستگاه و فراتر از آن، سرآغاز تحولات فرهنگی در شیراز و فارس باشد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام افزود: برای رسیدن به تعالی فرهنگی، باید هم افزایی ها و همکاری های مشترک بین ارگان ها و سازمان های مختلف فرهنگی را توسعه دهیم و برای دستیابی به اهدافی که برای همه ما مقدس و مهم هستند، همدل و یکصدا تلاش کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز گفت: اقدامات فرهنگی که در فارس توسط این اداره انجام می‌شود، براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی و منطبق با بیانیه گام دوم است.

صابر سهرابی ضمن ابراز امیدواری نسبت به ایجاد تحول در حوزه فعالیت‌های فرهنگی با پشتیبانی و حمایت نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس و دیگر مجموعه‌های فرهنگی استان، تبادل این تفاهمنامه را آغازی بر حرکتی متعالی در حوزه فرهنگ و رقم خوردن افقی روشن در این عرصه برای حرم سوم اهل بیت(ع) و استان فرهنگی فارس ارزیابی کرد.

رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز، همزمانی امضا و تبادل این تفاهمنامه و ایام ماه رجب را عاملی تاثیرگذار بر تحولات فرهنگی مد نظر دانست.

سردار یداللهی با بیان اینکه تفاهمنامه مفادی هوشمندانه دارد، گفت: این تفاهمنامه سه موضوع مباحث قرآنی، فضای مجازی و عفاف و حجاب را به صورت عمده در بر می گیرد.

یداللهی با یادآوری اینکه هر سه موضوع جزو مسائل روز و از اولویت‌های فرهنگی کشور و فارس است، گفت: در راستای تحقق بیانیه گام دوم در فارس می توان از این ظرفیت جدید بهره برداری کرد.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس، روابط بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در فارس را مطلوب دانست و ابراز امیدواری کرد که نتیجه این همکاری مفاهمه، برکاتی برای جامعه باشد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها