کد خبر : 174453
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱

اولویت اصلی کارها، کرونا است / لزوم توجه به حوزه آموزش و پژوهش

اولویت اصلی کارها، کرونا است / لزوم توجه به حوزه آموزش و پژوهش

ایسنا/خوزستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اولویت اصلی کارها، کرونا است و علاوه بر تقویت این اولویت، به حوزه آموزش و پژوهش نیز توجه خاص داریم. دکتر محمدحسین سرمست در مراسم تکریم رئیس سابق و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که امروز (۲۸ آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: از خدمات

اولویت اصلی کارها، کرونا است / لزوم توجه به حوزه آموزش و پژوهش

ایسنا/خوزستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اولویت اصلی کارها، کرونا است و علاوه بر تقویت این اولویت، به حوزه آموزش و پژوهش نیز توجه خاص داریم.

دکتر محمدحسین سرمست در مراسم تکریم رئیس سابق و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که امروز (۲۸ آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: از خدمات هیات رئیسه دانشگاه که در راس آن دکتر ابول‌نژادیان قرار دارد، تشکر می‌کنم.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه به جزئیات برنامه‌های آینده اشاره نمی‌کنم، افزود: اکنون نمی‌توان از آینده صحبت کرد و باید با احتیاط در این زمینه صحبت کرد. دانشگاه علوم پزشکی اهواز سابقه ۷۰ ساله تاسیس و موقعیت علمی فعلی خوبی دارد و باید شأن آن حفظ شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: امیدوارم بتوانیم پاسخگوی خون شهدایی که در این خطه به زمین ریخته شده و زجرهایی که مردم به دلیل محرومیت‌های خاص کشیده‌اند، باشیم. امیدوارم با تلاش نمایندگان مجلس و مقامات اجرایی، در این زمینه کمک شود.

وی بیان کرد: دکتر ابول‌نژادیان برخی کارهای گذشته را به اتمام رساندند و کارهای خوبی را آغاز کردند که ما ادامه‌دهنده این حرکت هستیم اما اولویت اصلی کارها، کرونا است و علاوه بر تقویت این اولویت، به حوزه آموزش و پژوهش نیز توجه خاص داریم.

سرمست با تاکید بر تقویت تکریم اعضای هیات علمی و دیگر پرسنل دانشگاه، افزود: امیدوارم بتوانیم صدمات و ضعف‌هایی که در این دو سال به دلیل شیوع کرونا رخ داد را تقویت کنیم و نواقص جبران شود. همچنین با قدردانی و تامین ضروریات و پرداخت معوقات پرسنل، رضایت‌مندی نسبی را فراهم کنیم. همه این موارد جز با همکاری و همراهی همه حاصل نمی‌شود و دست همه را می‌فشاریم تا با کمک یکدیگر این دانشگاه را سرفرازتر کنیم.

منبع: ايسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها