کد خبر : 132325
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

ایجاد حس مسئولیت‌پذیری با فعالیت اجتماعی جوانان

ایجاد حس مسئولیت‌پذیری با فعالیت اجتماعی جوانان

ایسنا/زنجان معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: جوانان فعالیت‌های خود را بعد از شیوع ویروس کرونا متوقف نکرده‌اند و متناسب با شرایط، آن‌ها را ادامه می‌دهند. هادی شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با اقدامات جوانان و سمن‌ها در استان زنجان، اظهار کرد: اقدامات خیرانه جوانان و سمن‌های استان زنجان مانند

ایجاد حس مسئولیت‌پذیری با فعالیت اجتماعی جوانان

ایسنا/زنجان معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: جوانان فعالیت‌های خود را بعد از شیوع ویروس کرونا متوقف نکرده‌اند و متناسب با شرایط، آن‌ها را ادامه می‌دهند.

هادی شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با اقدامات جوانان و سمن‌ها در استان زنجان، اظهار کرد: اقدامات خیرانه جوانان و سمن‌های استان زنجان مانند پویش همت جوانانه و کمک مومنانه تمام نشده و جوانان به بهانه‌های مختلف مانند دهه‌فجر و … به دنبال اجرای آن هستند.

وی افزود: مشکلات اقتصادی در این روزها برای خانواده‌ها زیاد است و با پخش بسته‌های معیشتی نمی‌توان همه مشکلات آن‌ها را حل کرد ولی با این اقدامات حداقل یک بخش کوچکی از مشکلات خانواده‌ها حل می‌شود.

این مسئول در رابطه با تاثیر این اقدامات بر جوانان، تصریح کرد: هدف اصلی اعتماد به جوانان و سپردن کارها به جوانان که به عنوان یک فعال اجتماعی در سمن‌ها عمل می‌کنند، ایجاد حس مسئولیت‌پذیری و آماده کردن آن‌ها برای ورود به جامعه و پذیرش مسئولیت‌های بزرگ‌تر است.

شهبازی ادامه داد: سمن‌ها و جوانان در راستای پویش همت جوانانه و کمک مومنانه خود همه مراحل کار را انجام می‌دهند و به دنبال جلب اعتماد، خیرین، مسئولان، تهیه بسته‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شناسایی خانواده‌ها و … هستند که این اقدامات باعث ایجاد تجربه برای آن‌ها می‌شود.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه جوانان روحیه خستگی‌ناپذیری دارند و حتی با وجود شیوع ویروس کرونا نیز در کنار اقدامات خیرانه، دیگر فعالیت‌های خود را تعطیل نکرده و متناسب با شرایط و به صورت مجازی کارهای مفید اجتماعی انجام داده‌اند، خاطرنشان کرد: جوانانی که علاقه به شرکت در این اقدامات خیری و همکاری در آن را دارند، می‌توانند با سمن‌های جوانان استان ارتباط برقرار کرده و از این طریق وارد این حوزه شوند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها