کد خبر : 208790
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳

ایده های خرید هدیه برای عروس

ایده های خرید هدیه برای عروس

یکی از اموری که گاهی سر ما را به خود مشغول می کند خرید کردن آن هم از نوع هدیه خریدن است. اغلب ما هدیه خریدن، هدیه گرفتن و هدیه دادن را دوست داریم و از این موضوع لذت می بریم. کمتر کسی را می توان پیدا کرد که با این وضوع میانه ی خوبی نداشته

یکی از اموری که گاهی سر ما را به خود مشغول می کند خرید کردن آن هم از نوع هدیه خریدن است. اغلب ما هدیه خریدن، هدیه گرفتن و هدیه دادن را دوست داریم و از این موضوع لذت می بریم. کمتر کسی را می توان پیدا کرد که با این وضوع میانه ی خوبی نداشته باشد. بین تمام موضوعات مربوط به امر هدیه، هدیه دادن به عروس یک چالش جالب به نظر می رسد. هدیه خریدن برای بقیه ی اقوام و دوستان و آشنایان یک بحثی دارد، هدیه خریدن برای دخترخانومی که به تازگی وارد جرگه ی عروس خانوم ها شده است هم یک بحث دیگر! در واقع آن چیزهایی را که برای دیگر افراد به طور معمول هدیه می دهیم برای یک نو عروس نمی توان هدیه داد.

خرید هدیه برای عروس

هدیه خریدن برای عروس تشریفات و آداب و رسوم خاص خود را دارد. بسته به اینکه هدیه به عروس به چه مناسبتی می باشد، هدیه می تواند فرق داشته باشد. پس مهم است که بدانیم به کدامین مناسبت قصد خرید هدیه و کادو دادن را به عروس خانوم داریم.

خیلی از خانواده ها دوست دارند و یا رسم دارند که برای خرید هدیه برای عروس گروهی به خرید بروند و به طور جمعی تصمیم بگیرند که چه هدایایی را به عنوان کادو برای عروس خود تهیه کرده و به او بدهند. اما عده ای هم هستند که ترجیح می دهند انفرادی به خرید برای عروس رفته و یک هدیه مناسب شان عروس خانوم و متناسب با اقتصاد جیب خود را تهیه نمایند. نظر هر دو دسته کاملا محترم است. بر همین اساس ما در این نوشتار می خواهیم ایده هایی را به هر دو گروه برای تهیه ی یک هدیه ی مناسب با شان عروس خانم و متناسب با جیب خانواده و افراد، پیشنهاد بدهیم .

هدیه سالگرد ازدواج

در صورتی که سالگرد ازدواج دوستتان یا یکی از قوم و خویش هایتان دارد فرا میرسد و هنوز اقدامی مناسب برای تهیه ی هدیه ی سالگرد ازدواج آن ها نکرده اید بهتر است به چند گزینه فکر کنید تا بتوانید تصمیم بهتری برای خرید هدیه برای سالگرد ازدواج عروس خانوم بکنید. می توانید به چیزهایی فکر کنید که زوج جوان نیاز دارند و هنوز نتوانسته اند آن را تهیه کنند! یا اینکه می توانید به یک هدیه لوکس فکر کنید که بیشتر جنبه ی اکسسوری دارد.

گاهی وقت ها بعضی از زوج ها ترجیح می دهند هدایای خود را به صورت نقدی دریافت کنند. پس شاید بهتر باشد مبلغی را که به عنوان هدیه ی سالگرد ازدواج تعیین کرده اید به صورت یک کارت هدیه ی زیبا در بیاورید و آن را تقدیم زوج جوان کنید.

ایده های مختلفی برای سالگرد ازدواج یک زوج جوان می توان مطرح کرد که از آن میان می توان به مواردی نظیر ساعت دیواری، فرش طرح دار آشپزخانه، ست شاه نشین، گلدان گل مصنوعی، گلدان گل طبیعی، یک جفت مرغ عشق بهمراه یک قفس لوکس، سکه ی طلا، قهوه ساز دو کاپه، پارچه کت شلواری و کت دامنی، ست انگشتر نقره ی عروس داماد، ست کیف چرم زنانه و مردانه، میز و صندلی تاشو مخصوص بالکن، چادر مسافرتی و اشاره کرد.

هدیه نوروزی برای عروس

برای خرید هدیه نوروز برای عروس زیبا که تازه پا به خانه ی بخت گذاشته است ایده های متفاوتی می توان داشت. ایده هایی که گاهی تکراری و کلیشه ای به نظر می رسند ولی هنوز خریدار دارند و ایده هایی که می توانند بسیار نو و بکر باشند و هنوز کسی سراغ آن ها نرفته است. به هر جهت که باشد، یک نو عروس از گرفتن هدیه از دست دوستان و آشنایان خود لذت می برد و این چیزی است که هر عروسی خوشش می آید و همه هم دوست دارند که نو عروس خود را خوشحال کنند.

ایده های مناسبی که می توان برای خرید هدیه نوروزی عروس خانوم ارائه داد می توانند شامل یک قواره پارچه ی چادری، یک دست میوه خوری کریستال ، ست کیف و کفش چرم، زنجیر طلا، تابلوی فرش ابریشم، ست ساعت زنانه مردانه، کیف چرمی لوازم آرایش، ست اسپری و ادکلن زنانه مردانه ی برند، صندلی غلتان، سرویس فنجان چایخوری، قهوه جوش موکاپات، ساندویچ ساز، ست حوله ی مردانه زنانه و باشند.

راهنمای خرید کادو برای عروسی و تولد 

برای خرید کادو برای عروسی و تولد دوستان یا نزدیکان یکی از بهترین راهکارها می تواند خرید از فروشگاه های آنلاین باشد. بهترین کار این است که از وقت هدر دادن بپرهیزید و از همان محل کار خود و یا از همان خانه، در کنار رسیدگی به امور منزل و یا کارهای اداری تان سری به گوشی خود زده و از ویترین فروشگاه های آنلاینی مثل هدیشا بازدید کنید.

خیلی ایده های جالب و بکر می توانید از چنین فروشگاه های آنلاینی برای خرید هدیه عروسی یا تولد پیدا کنید که تا به حال فکرش را هم نمی کردید. پس بهتر است دیگر به فکر خیابان گردی و پرسه زدن های بیهوده و وقت تلف کن در خیابان های شهر نیفتید و از وقت خود نهایت استفاده را ببرید.

خرید هدیه آنلاین از فروشگاه هایی نظیر هدیشا علاوه بر مدیریت وقت و زمان، به نوعی صرفه ی اقتصادی برای شما محسوب می شود.

به عنوان نمونه چیزهایی مثل ست چرم مردانه، ماگ سرامیکی برای تولد، گوی موزیکال، باکس هدیه موکاپات بهمراه ماگ سرامیکی، ست عطر و ادکلن جان وین برای عروسی، تابلوهای سه بعدی با عمس دونفره ی عروس و داماد، ساعت کوکی رومیزی، رز جاودان موزیکال، انواعی از جعبه های شکلات و پاستیل، انواعی از جعبه های آجیل و تنقلات ورا برای عروسی و یا تولد دوستان و یا خویشاوندانتان سفارش دهید و با فرستادن آن هدایا به درب منزل آن ها، یک سورپرایز عالی برایشان فراهم کنید و خاطره ای خوش از خودتان در ذهن آن ها باقی بگذارید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها