کد خبر : 176618
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

بازگشت آرامش به بازار مرغ فارس

بازگشت آرامش به بازار مرغ فارس

ایسنا/فارس مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر شاهد یک تلاطم در بازار مرغ بودیم، مدعی شد که اکنون و با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مختلف، آرامش به این بازار برگشته است. صمد رنجبری در گفت‌وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با ستاد تنظیم بازار در حال

بازگشت آرامش به بازار مرغ فارس

ایسنا/فارس مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر شاهد یک تلاطم در بازار مرغ بودیم، مدعی شد که اکنون و با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مختلف، آرامش به این بازار برگشته است.

صمد رنجبری در گفت‌وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با ستاد تنظیم بازار در حال حاضر هر کیلو مرغ گرم در فروشگاه‌های شیراز به قیمت ۲۳ هزار و ۷۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

رنجبری افزود: با هماهنگی و توافقات انجام شده با کشتارگاه‌ها به منظور ساماندهی بازار مرغ و جلوگیری از گرانفروشی، بر روی بسته بندی آنها قیمت درج خواهد شد.

او علت کمبود مرغ و گرانی را تنها مربوط به فارس ندانست و ادامه داد: به دلیل عدم عرضه و کمبود کشتار طی چند روز اخیر در سطح فروشگاه‌ها با مشکل کمبود مرغ مواجه بودیم که خوشبختانه با هماهنگی با استان‌های همجوار این مشکل برطرف و هم اکنون بازار تحت کنترل است.

رنجبری با بیان اینکه تیم‌های متعددی بر نطارت بر مرغداری‌ها دنبال می‌شود، یادآور شد که طی ۳ مرحله نظارت بر عرضه مرغ و کشتارگاه‌ها  انجام می‌شود و بازار مرغ تثبت شده است.

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی فارس خاطرنشان کرد: با تامین نهاده ها برای مرغداران و با توجه به ذخایر موجود مشکلی در تامین نهاده‌های بخش تولید نخواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، طی روزهای اخیر، شاهد بروز مشکلاتی در خصوص تامین و توزیع مرغ در شیراز بودیم که منجر به افزایش قیمت و ابراز گلایه بسیاری از شهروندان شده بود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها