کد خبر : 180517
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵

بازیکن پیکان: داور با صدا خطا می‌گرفت

بازیکن پیکان: داور با صدا خطا می‌گرفت

بازیکن تیم فوتبال پیکان می‌گوید داور بازی با پرسپولیس با صدای بازیکنان خطا اعلام می‌کرد. به گزارش ایسنا، نادر محمدی، بازیکن تیم فوتبال پیکان بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد:‌ امروز بعضی از اوت‌های من خراب شد. باید بابت این باخت از کادر فنی عذرخواهی کنیم. ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی جبران کنیم. او

بازیکن پیکان: داور با صدا خطا می‌گرفت

بازیکن تیم فوتبال پیکان می‌گوید داور بازی با پرسپولیس با صدای بازیکنان خطا اعلام می‌کرد.

به گزارش ایسنا، نادر محمدی، بازیکن تیم فوتبال پیکان بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد:‌ امروز بعضی از اوت‌های من خراب شد. باید بابت این باخت از کادر فنی عذرخواهی کنیم. ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

او درباره اینکه حامد لک برای پرتاب‌های اوتش آماده بود هم توضیح داد: در بازی‌های قبلی این صحنه‌ها خطا نمی‌شد ولی امروز داور با صدا خطا می‌گرفت. کارشناسان داوری می‌توانند نظر بدهند. من در بازی چیز خاصی ندیدم.

در ادامه خبرنگاری از او پرسید آیا به پرسپولیس برای نتیجه گرفتن کمک می‌شود که او هم پاسخ داد: اصلا اینطور نیست. این حرف شماست. من چنین حرفی نزدم. من فقط می‌گویم در بازی‌های قبلی این صحنه‌ها را خطا نمی‌گرفتند. شاید هم صحنه‌های بازی امروز خطا بودند.

او درباره عملکرد پیکان در نیم‌فصل اول هم گفت: اولش خوب شروع کردیم ولی چهار بازی است که بد نتیجه گرفته‌ایم. ان‌شاءالله در نیم‌فصل دوم جبران کنیم. جایگاه خوبی برای پیکان بسازیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها