کد خبر : 197454
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲

بازیکن Elden Ring به جزئیات جالبی درباره Red Wolf of Radagon توجه می کند

بازیکن Elden Ring به جزئیات جالبی درباره Red Wolf of Radagon توجه می کند

به گزارش خبر روز و به نقل از گيم تي پلي در حالی که اکثر روسای Elden Ring خاطره انگیز هستند، به نظر می رسد برخی از بازیکنان جزئیات خاصی از Red Wolf of Radagon را از دست داده اند. از آنجایی که Elden Ring یک بازی عظیم است، جای تعجب نیست که چند باس

به گزارش خبر روز و به نقل از گيم تي پلي در حالی که اکثر روسای Elden Ring خاطره انگیز هستند، به نظر می رسد برخی از بازیکنان جزئیات خاصی از Red Wolf of Radagon را از دست داده اند.

از آنجایی که Elden Ring یک بازی عظیم است، جای تعجب نیست که چند باس نبرد آن در نقاط خاصی از ماجراجویی دوباره استفاده شود. Red Wolf of Radagon یکی از این مبارزات است، اگرچه با وجود چند بار مبارزه با این موجود، تعدادی از طرفداران Elden Ring متوجه جنبه جالب طراحی آن نشدند.

Elden Ring Player Notices Interesting Detail About Red Wolf of Radagon

اگر بخواهیم منصف باشیم، این جزئیات فوق‌العاده کوچک است و بازیکنان فرصت زیادی ندارند تا از نزدیک به Red Wolf of Radagon نگاه کنند. بازیکنان نسخه قبل از نبرد رنالا با هم مبارزه می کنند و همچنین گرگ سرخ کوچک راداگون با سرعتی باورنکردنی حرکت می کند. جانوران دائماً در اطراف میدان های مربوطه خود می پرند و تقریباً فرصتی برای نفس کشیدن به بازیکنان نمی دهند. با این که Red Wolf of Radagon دارای نوار سلامتی بسیار پایینی است، مبارزه متعادل است، زیرا بازیکنان فقط باید چند ضربه بزنند تا برنده شوند.

جالب اینجاست که اگر بازیکنان Elden Ring به اندازه کافی سرعت کار را کاهش دهند تا روی Red Wolf of Radagon زوم کنند، می توانند جزئیات جالبی را در گوش جانور ببینند. در حالی که از دست دادن آن آسان است، این موجود در واقع جواهراتی به تن دارد. همانطور که توسط کاربر Reddit Cthulhubot666 نشان داده شده است، گوش این موجود با حلقه های طلا پوشانده شده است. نماد آبی و قرمز روی یکی از این جواهرات وجود دارد، در حالی که طرفداران اگر به خز گردن حیوان نگاه کنند می توانند حلقه های بیشتری را تشخیص دهند.

اگر جانور آهسته تر بود، شاید Cthulhubot666 زودتر متوجه حلقه ها می شد، اما آنها می گویند که 500 ساعت طول کشید تا این کشف را انجام دهند. از دیدگاه علم، جواهرات لمس خوبی هستند. این باعث می‌شود که گرگ قرمز حتی بیشتر از آنچه که قبلاً احساس می‌کند، احساس سلطنت و خاص کند، که با توجه به پیوندهایش با راداگون – یک چهره کلیدی در روایت پیچیده الدن رینگ، مناسب است.

در نظرات، برخی از طرفداران Elden Ring به سرعت اظهار نظر کردند که آنها هیچ تصوری از وجود این جواهرات در Red Wolf ندارند. سایر ردیتورها به سرعت شوخی کردند و به دلیل عشقش به “Elden Bling” به این موجود لقب Red Wolf of Swagagon را دادند یا گفتند که برای هر بار که بازیکن را می کشد یک حلقه به دست آورده است. Cthulhubot666 نیز سوال خوبی را مطرح کرد و از خود پرسید که چه کسی آنقدر شجاع خواهد بود که گرگ هیولا را بپوشاند. به نظر می رسد اکثر طرفداران موافق هستند که خود راداگون محتمل ترین پاسخ بوده است. او نه تنها به اندازه کافی شجاع بود که این کار را انجام دهد، بلکه وابستگی شخصی او به گرگ سرخ و افسانه خودش نیز از این نظریه حمایت می کند.

دفعه بعد که بازیکنان از آکادمی رایا لوکاریا می گذرند، می تواند ارزش نگاهی دقیق تر به گرگ سرخ راداگون داشته باشد. با توجه به اینکه چقدر سریع است، گفتن این کار آسان تر از انجام آن است.

Elden Ring هم اکنون برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X در دسترس است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها