کد خبر : 197430
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶

بازی‌های رایگان PS Plus برای ژوئیه 2022 به صورت آنلاین نشت می‌کند

بازی‌های رایگان PS Plus برای ژوئیه 2022 به صورت آنلاین نشت می‌کند

به گزارش خبر روز و به نقل از گيم تي پلي قبل از اعلام مورد انتظار آنها در روز چهارشنبه، بازی‌های رایگان PS Plus برای جولای 2022 از طریق یک منبع فوق‌العاده قابل اعتماد به‌صورت آنلاین درز پیدا کردند. بازی‌های رایگان PS Plus برای جولای 2022، که در غیر این صورت به عنوان لایه Essential

به گزارش خبر روز و به نقل از گيم تي پلي قبل از اعلام مورد انتظار آنها در روز چهارشنبه، بازی‌های رایگان PS Plus برای جولای 2022 از طریق یک منبع فوق‌العاده قابل اعتماد به‌صورت آنلاین درز پیدا کردند.

بازی‌های رایگان PS Plus برای جولای 2022، که در غیر این صورت به عنوان لایه Essential شناخته می‌شوند، قرار است در 29 ژوئن توسط سونی معرفی شوند. سونی معمولاً دسته بازی رایگان PS Plus خود را در آخرین چهارشنبه قبل از اولین سه‌شنبه ماه اعلام می‌کند، در حالی که سونی همچنین اعلام کرده است که بازی‌های جدید PS Plus Extra و Premium نزدیک به اواسط ماه جاری عرضه خواهند شد.

PS Plus Free Games For July 2022 Leak Online

به عنوان مثال، Stray در حال حاضر به عنوان یک بازی PS Plus Extra/Premium در ماه جولای تایید شده است که امیدوارکننده است. لازم به ذکر است که سونی همچنان در یک دوره گذار از نظر ارائه بازی ها به سرویس پس از عرضه سطوح جدید قرار دارد و سونی پیش از این اعلام کرده بود که هر ماه دو بازی رایگان PS Plus در سطح Essential وجود خواهد داشت. به نظر می رسد، در حال حاضر، ممکن است به معنای حداقل دو بازی در هر ماه باشد، زیرا سه بازی رایگان PS Plus به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است.

همه شایعات و درزها بر اساس منبع خود زنده می شوند و می میرند، اما همانطور که بسیاری از مشترکان PS Plus می دانند، منبع این درز فوق العاده قابل اعتماد است. Billbil-kun کاربر Dealabs تقریباً تمام نسخه‌های PS Plus در چند ماه گذشته را فاش کرده است، حتی چند عنوان رایگان فروشگاه Epic Games را نیز فاش کرده است. سوابق آنها تقریباً بی عیب است. با در نظر گرفتن این موضوع، Billbil-kun می گوید که سه بازی برای ژوئیه 2022 به شرح زیر است:

  • Crash Bandicoot 4: It’s About Time (PS5/PS4)
  • The Dark Pictures: Man of Medan (PS4)
  • Arcadegeddon (PS5/PS4)

اولی دنباله‌ای بود که مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدیم، با زیرنویسی ساده، که در آن کراش و کوکو ممکن است با هم متحد شوند، به سراسر جهان سفر کنند، کریستال‌ها را جمع‌آوری کنند و عناصر عنصری را در حالت خواب زمستانی قرار دهند. The Dark Pictures: Man of Medan یکی از مجموعه‌ای از داستان‌های ترسناک منحصربه‌فرد است که در آن داستان چهار دانشجوی کالج است که توسط دزدان دریایی مجبور می‌شوند به دنبال طلای منچوری باشند و در این تعقیب با یک کشتی ارواح روبرو می‌شوند. در نهایت، Arcadegeddon یک بازی تیراندازی چندنفره است که در آن بازیکنان باید یک بازی آرکید را از شر یک شرکت بزرگ شیطانی که با یک ویروس به بازی فوق العاده جدید حمله کرده است، نجات دهند – و این چیزی است که بازیکنان باید متوقف کنند.

این بازی‌های PS Plus از 5 جولای تا 2 آگوست قابل دریافت خواهند بود و بازیکنان علاقه‌مند تا آن زمان باید بازی‌های رایگان PS Plus را برای ژوئن 2022 درخواست کنند. این بازی‌ها شامل God of War، Naruto to Boruto: Shinobi Striker و Nickelodeon All می‌شوند. -ستارگان نزاع.

مشترکین PS Plus هر ماه تعداد انگشت شماری بازی رایگان دریافت می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها