کد خبر : 126901
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

بانوی کارآفرین کاشانی 13 قطعه فرش به یک مدرسه اهدا کرد

بانوی کارآفرین کاشانی 13 قطعه فرش به یک مدرسه اهدا کرد

یک بانوی کارآفرین 13 قطعه فرش به ارزش یک صد میلیون ریال برای نمازخانه دبیرستان حضرت علی‌اصغر (ع) کاشان اهدا کرد. اعظم شاداب در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه اصفهان در کاشان، اظهار کرد: آموزش و پرورش، شکل رسمی تعلیم و تربیت است بنابراین همه افراد جامعه به هر صورت و میزانی که می‌توانند

بانوی کارآفرین کاشانی 13 قطعه فرش به یک مدرسه اهدا کرد

یک بانوی کارآفرین 13 قطعه فرش به ارزش یک صد میلیون ریال برای نمازخانه دبیرستان حضرت علی‌اصغر (ع) کاشان اهدا کرد.

اعظم شاداب در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه اصفهان در کاشان، اظهار کرد: آموزش و پرورش، شکل رسمی تعلیم و تربیت است بنابراین همه افراد جامعه به هر صورت و میزانی که می‌توانند باید به یاری نظام آموزشی بشتابند. صاحبان صنایع باید در جهت انجام مسئولیت اجتماعی خود برای کاستن از دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه نقش‌آفرینی کنند.

وی افزود: شهروندان ایرانی در طول تاریخ بنا به سنت‌های دینی و ملی خود برای کمک به همنوعان مشارکت داشتند که در  قالب مفاهیمی مثل وقف، کمک‌های بلاعوض، مدرسه‌سازی و ساخت مسجد، حسینیه، حمام و درمانگاه  بروز می‌کرد.

این بانوی نیکوکار و کارآفرین کاشانی تصریح کرد: امروز در میان همه کارهای خیر و نیک، با توجه به جمعیت مخاطب که نسل کودک و نوجوان است، ساخت و تجهیز مدرسه از ضرورت خاصی برخوردار است که تجار و صاحبان صنایع در ساخت و تأمین هزینه‌های آن باید مشارکت بیشتری داشته‌ باشند.

شاداب افزود: با توجه به نقش مدرسه در توسعه کشورها، پیشنهاد می‌کنم خانواده‌ها و صاحبان صنایع حمایت بیشتری از برنامه‌های آموزش و پرورش داشته باشند تا نسلی آگاه، مسئولیت پذیر و بانشاط در جامعه پرورش پیدا کند.منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها