کد خبر : 208974
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۵:۲۸

با تلفن ویپ برند سیسکو آشنا شوید!

با تلفن ویپ برند سیسکو آشنا شوید!

در این مطلب ما قصد داریم به صورت اختصاصی به بررسی تلفن های مخصوص بیزینس تولید شده توسط کمپانی سیسکو بپردازیم. آن ها را از نظر قیمت، کارکرد و ویژگی های ظاهری بررسی کنیم تا شما بتوانید برای اتاق کار خود انتخابی هوشمندانه در بین این تلفن ها داشته باشید. کمپانی سیسکو در سال های

C:\Users\alefbaweb\Desktop\New folder\voip_02.JPG

در این مطلب ما قصد داریم به صورت اختصاصی به بررسی تلفن های مخصوص بیزینس تولید شده توسط کمپانی سیسکو بپردازیم. آن ها را از نظر قیمت، کارکرد و ویژگی های ظاهری بررسی کنیم تا شما بتوانید برای اتاق کار خود انتخابی هوشمندانه در بین این تلفن ها داشته باشید.

کمپانی سیسکو در سال های اخیر با تولید تلفن ویپ های بسیار قدرتمند نام خود را به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ویپ در بازار جهانی به ثبت برساند. تولیدات این شرکت در مقابل کمپانی های دیگر طرفداران بیشتری دارد، این موضوع می  تواند به خاطر تاریخچه افتخار آمیز کمپانی سیسکو باشد. اما خودت محصولات تولید شده توسط سیسکو هم قادر می باشند در یک پروژه عملیاتی کیفیت خود را به اثبات برسانند.

سیسکو را باید یکی از پیشروترین شرکت ها در زمینه های ارتباطی دانست. این شرکت بارها توانسته است استانداردهای ارتباطی را برای دیگران تعریف کرده و دستگاه های شبکه فوق العاده بر اساس این استانداردها تولید کند. این کمپانی در گذشته توانسته است نوآوری های خود را به رخ رقیبان بکشد و همینطور هم اکنون هم با ارائه محصولاتی مثل دستیار دیجیتالی Spark  که از هوش مصنوعی بهره می برد نشان داده بوده که همچنان توانایی رقابت زیادی با شرکت های دیگر دارد.

برای اطلاع از لیست قیمت تلفن ویپ سیسکو اینجا کلیک کنید

تلفن های ویپ مخصوص بیزینس چیست؟

تلفن های ویپ مخصوص بیزینس قادر می باشند امکانات فوق العاده کنترل تماس های ویپ را در اختیار افراد مختلف شاغل در شرکت ها قرار دهند تا از آن ها برای بهره وری کاری بیشتر بهره مند شوندتلفن های ویپ مخصوص بیزینس طراحی شده اند تا درون یک سیستم ویپ موجود در بیزینس نصب شده و بهینه ترین عملکرد را از خود نشان دهند. همانطور که میدانید تلفن های ویپ از بستر اینترنت برای انتقال صدا استفاده می  کنند که موجب می شود هزینه های تماس ها به شدت کاهش یابد و این موضوع یکی از دلایلی بوده که بیزینس ها به کمک گرفتن از تلفن های ویپ به جای خطوط تلفن معمولی روی آورده  اند.

امروز تلفن های مخصوص بیزینس ویپ را در انواع مختلف بیزینس مشاهده می کنیم. مثلا هم اکنون همه هتل های بزرگ جهان از تکنولوژی ویپ به عنوان سیستم تلفنی خود بهره مند می شوند. سیستم تلفن ویپ به بیزینس ها این اجازه را می دهد تا یک خط تلفن را برای تعداد موارد زیادی از کاربران مورد استفاده قرار دهند بدون اینکه اختلالی بین تماس های همزمان به وجود آید.

مناسب ترین امکاناتی که در تلفن های بیزینس سیسکو یافت می شود چیست؟

کمپانی سیسکو زمانی که صحبت از تنوع تولیدات در زمینه تلفن های ویپ باشد حرف های بسیاری برای گفتن دارد. این کمپانی در طول سال های فعالیت خود توانسته است تا تلفن های ویپ بسیار با کیفیت را با امکانات تلفنی فوق العاده به بازار جهانی ارائه کند.

زمانی که اولین بار از یک تلفن بیزینس تولید کمپانی سیسکو استفاده می کنید اولین چیزی که به ذهن شما می رسد کیفیت فوق العاده ای بوده که بلندگوی تلفن و می کروفون این دستگاه دارد. این کیفیت حتی در وقتی از اسپیکرفون ها صدای شخص مقابل را می شنوید خود را به خوبی نشان می دهد.  شما میتوانید همین کیفیت را زمان کمک گرفتن از هدست هم از این دستگاه انتظار داشته باشید.

موارد زیادی از تلفن های ویپ تولید کمپانی سیسکو امکانات با کیفیت مثل دکمه های قابل برنامه ریزی، سوئیچ گیگابایت و امکان گسترش را به مشتریان ارائه می کنند. اما می توانید از آن ها انتظار امکانات پیشرفته بیشتر را هم داشته باشید.

تلفن ویپ سخت افزاری سیسکو

تلفن مبتنی بر سخت افزار Voip از نظر شکل ظاهری درست مانند یک تلفن معمولی به نظر می رسد. تنها تفاوت آن با یک تلفن آنالوگ در نحوه برقراری تماس است. همانطور که می دانید این نوع تلفن ها از طریق اتصال به اینترنت به کاربران خود خدمات ارائه می دهند. به همین منظور مستقیما به شبکه LAN متصل می شوند. از ویژگی های بارز ویپ های سخت افزاری می توان به برقراری کنفرانس صوتی ، نمایش شماره تماس گیرنده ، توقف تماس و … اشاره کرد.

این نوع تلفن ها همینطور دارای یک مینی هاب می باشند که موجب اتصال شبکه به رایانه می شود. به این نکته توجه داشته باشید که تلفن های فیزیکی یا سخت افزاری ویپ یکسان نمی باند و در درجات آماتور ، متوسط و پیشرفته قرار می گیرند و کاربران می توانند متناسب با نیازشان از ان ها استفاده کنند. همینطور قیمت تلفن ویپ سیسکو با توجه به امکاناتی که ارائه می کند کاملا به صرفه است.

وقتش رسیده که تلفن های آنالوگ خود را بازنشسته کنید!

اگر شرکت شما یک سیستم تلفن قدیمی دارد، باید آداپتورهایی را به تلفن های آنالوگ موجود خود اضافه کنید یا به احتمال زیاد، تلفن های ویپ سیسکو را برای استفاده با سیستم VoIP خود بخرید (که به هزینه های راه اندازی شما می افزاید). با این حال، اگر به تلفن های رومیزی متصل نیستید، می توانید از یک برنامه تلفن نرم افزاری در دستگاه های هوشمند موجود خود استفاده کنید.

این معایب لزوماً بر این معنی نیست که این تلفن ها بد باشند، اما باید قبل از انجام هر کاری در نظر گرفته شوند. برای اکثر صاحبان مشاغل، مزایای VoIP، مانند مقیاس پذیری آسان و توانایی کار با هر دستگاهی، بیشتر از هر گونه معایبی، باید در نظر گر فته شود.

نت یک شرکت ارائه دهنده خدمات ویپ و فروشگاه تلفن ویپ از شما دعوت می کند جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه کنید تا شما را برای خرید بهترین تلفن ویپ و راه اندازی این سیستم راهنمایی کنیم. با بهترین قیمت و کیفیت خدمات در کنار شما هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها