کد خبر : 208872
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰:۲۵

برای مهاجرت به استرالیا از کجا شروع کنیم؟

برای مهاجرت به استرالیا از کجا شروع کنیم؟

همان‌طور که می‌دانید، مهاجرت به استرالیا اقدامی است که با انجام آن از طریق مسیری درست و با داشتن شرایطی مناسب، مزایای بسیاری برای شما خواهد داشت. آن دسته از افرادی که موفق می‌شوند مجوز اقامت در این کشور را به دست آورند، بدون شک هر آنچه که برای ساختن آینده‌ای ایده آل مد نظرشان

همان‌طور که می‌دانید، مهاجرت به استرالیا اقدامی است که با انجام آن از طریق مسیری درست و با داشتن شرایطی مناسب، مزایای بسیاری برای شما خواهد داشت. آن دسته از افرادی که موفق می‌شوند مجوز اقامت در این کشور را به دست آورند، بدون شک هر آنچه که برای ساختن آینده‌ای ایده آل مد نظرشان نیاز دارند را به دست میاورند.

در ارتباط با این موضوع باید بگوییم بسیاری از متقاضیان اقدام بیان شده همواره بر آن‌اند تا از بهترین روش ممکن به هدف مورد بحث برسند؛ اما این سوال برایشان وجود دارد که برای مهاجرت به استرالیا از کجا شروع کنیم؟ آیا این پرسش هم در ذهن شما ایجاد شده و نتوانسته‌اید پاسخی درخور برایش بیابید؟ در این صورت با ما همراه باشید.

گام اول، آشنایی با راه‌های مهاجرت به استرالیا و انتخاب گزینه مناسب

به آن دسته از افرادی که قصد دارند در روند مهاجرت به استرالیا موفق باشند، همواره توصیه می‌کنیم که در ابتدای کار مسیری مناسب را برای این کار انتخاب نمایند. اگر به طور کلی با گزینه‌های پیش رو آشنا باشید، بدون شک تنها فکر می‌کنید که آنها شامل ویزای کاری و سرمایه گذاری می‌شوند. در ارتباط با این موضوع باید بگوییم که پرطرف‌دارترین مسیرهای موجود در این دو دسته قرار می‌گیرند؛ اما هر یک از آنها دارای زیر مجموعه‌ها و ساب کلاس‌های بسیاری هستند.

برای آن که بتوانید از میان آنها انتخاب صحیحی داشته باشید، ابتدا می‌توانید به سراغ کسب اطلاعاتی پیرامون هر یک بروید. برای آن که داده‌هایی به روز و قابل اعتماد در این روند به دست آورید، بهتر است به سایت اداره مهاجرت مراجعه نمایید. آیا قصد دارید از خدمات موسسات موجود بهره ببرید؟

در این صورت باید توجه داشته باشید که به سراغ مجموعه‌هایی بروید که از وکیل رسمی مهاجرت به استرالیا برخوردارند. سلکت ویزا ( https://selectvisa.com/fa/ ) با حضور جناب آقای دامون آرین، وکیل رسمی سازمان مارا خدمات متنوعی را در ارتباط با مهاجرت به استرالیا در اختیار همگان قرار می‌دهد که این خود آن را به یکی از بهترین گزینه‌های در دسترستان تبدیل می‌نماید.

برای آن که دیدی کلی‌ای نسبت به روش‌های موجود در اختیار شما قرار دهیم، در ادامه بخش‌هایی را به ویزاهای کاری و سرمایه گذاری این کشور اختصاص داده‌ایم که بهتر است آنها را از دست ندهید.

مهاجرت به استرالیا با ویزای کاری

اگر کمی در مورد نرخ بیکاری و بازار کار کشور مورد بحث جست و جو کرده باشید، بدون شک از این مسئله آگاهید که اقتصاد قدرتمند آن و تمهیدات اندیشیده شده توسط دولت و مدیریت صحیح باعث شده تا بیشتر افراد واجد شرایط و دارای مهارت‌های شغلی، موقعیتی مناسب و متناسب با تخصص خود بیابند.

از آنجایی که هر ساله عده زیادی از طریق ویزای کاری برای مهاجرت به استرالیا اقدام می‌کنند، بدون شک انتظار می‌رود که میزان تقاضای شغل و موقعیت‌های در دسترس متناسب نباشند؛ اما در ارتباط با این موضوع باید بگوییم که هر ساله با توجه به نیازهای کارفرمایان و ایالت‌های مختلف، دولت و اداره کار فهرستی را تحت عنوان لیست مشاغل مورد نیاز منتشر می‌کنند.

با توجه به مهارت‌هایی که حس می‌شود باید برای آنها نیروی متخصص و جدید جذب شوند، ظرفیت‌های مشخصی اضافه شده و متقاضیان منتخب بر اساس سیستم امتیاز دهی گزینش می‌شوند. فاکتورهای مورد توجه در این مسیر را می‌توان شامل تسلط بر زبان انگلیسی، میزان تحصیلات، سن، سابقه کاری و سطح مهارت‌های فرد دانست. از میان ساب کلاس‌های موجود ویزاهای 189،190 و 491 هم بهترین گزینه‌هایی هستند که با استفاده از آنها می‌توانید در مهاجرت به استرالیا موفق ظاهر شوید.

ویزای سرمایه گذاری برای مهاجرت به استرالیا

اگر بخواهیم برخی از فاکتورهای مهمی که هنگام سرمایه گذاری در استرالیا باید به آنها توجه داشته باشید را معرفی نماییم، باید به مواردی مانند میزان تولید ناخالص، رتبه اقتصادی آن در جهان، میزان رشد، دسترسی به بازارهای بین‌المللی، نبود تحریم‌های مالی، حضور نیروی کار متخصص و حمایت‌های دولتی اشاره داشته باشیم.

ویزای 188 از ویزاهای سرمایه گذاری این کشور به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به مدرک زبان و انتقال اولیه منابع مالی، در صورت داشتن شرایط تعیین شده توسط اداره مهاجرت به طور موقت ویزای 5 ساله به دست آورید.

در مرحله بعدی باید پیشنهاد کنیم که پس از ورود، بستر موجود را بررسی کرده و کسب و کار خود را با توجه به گزینه‌های مختلف راه اندازی کنید. آیا پس از گذشت مدتی به ادامه حضورتان علاقه‌مند شدید و به دنبال روشی برای مهاجرت به استرالیا آن هم از نوع دائم هستید؟ در این صورت باید با فراهم کردن پیش نیازها، به سراغ ویزای 888 بروید.

گام دوم، شروع مسیر اخذ ویزای مناسب

پس از آن که با مسیرهای موجود برای مهاجرت به استرالیا آشنایی پیدا کردید، باید مناسب‌ترین گزینه را از میان آنها انتخاب نمایید؛ اما چگونه؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که ابتدا شرایط خود را در فاکتورهای مهم به طور کامل مشخص کنید. در گام بعدی زمان آن فرا می‌رسد تا به سراغ تطبیق وضعیت خود با انتظارات اداره مهاجرت در ساب کلاس‌های مختلف بروید و در نهایت با مشخص شدن مسیر، اقدامات لازم برای رسیدن به هدف را انجام دهید.

اگر بخواهیم کمی بیشتر در این باره توضیح دهیم باید بگوییم که نوشتن درخواست علاقه‌مندی، آماده سازی مدرک، تکمیل فرم‌های مورد نیاز، پرداخت هزینه‌های دولتی و ساخت اکانت را می‌توان به عنوان برخی از اصلی‌ترین گام‌های موجود معرفی کرد. آیا با شنیدن بعضی از مراحل موجود دچار سردرگمی شده‌اید؟ در این صورت باید به شما پیشنهاد دهیم برای مهاجرت به استرالیا از خدمات موسسات معتبر مانند سازمان مهاجرتی سلکت ویزا استفاده نمایید.

گام سوم آشنایی با استرالیا برای زندگی راحت‌تر

پس از معرفی مسیر و مراحل مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا، زمان آن می‌رسد تا به شما عزیزان توصیه کنیم قبل از ورود به خاک این کشور، با آن از جنبه‌های مختلفی آشنا شوید. شرایط آب و هوایی، بازار کار رشته‌ها در مناطق مختلف، شرایط و هزینه‌های زندگی و مواردی از این قبیل را می‌توان به عنوان مهم‌ترین فاکتورهایی به حساب آورد که آگاهی از آنها می‌تواند به شما در زندگی راحت‌تر کمک شایانی کند.

به دلیل آن که کشور مورد بحث هر سال مهاجران متعددی می‌پذیرد، در آن شاهد محیطی چند فرهنگی خواهید بود که وفق یافتن با آن کار ساده‌ای خواهد بود. زبانی که باید به آن صحبت کرده و امور روزمره خود را انجام دهید، انگلیسی است؛ به همین سبب هم با یادگیری یک زبان کار شما را بسیار ساده خواهد کرد. قدرت خرید بالا نشان‌دهنده آن است که پس از مهاجرت به استرالیا نیازی به نگرانی برای تناسب هزینه‌ها با مخارج نخواهد بود و می‌توانید بدون مشکل خاصی تمامی نیازهای خود را برطرف کرده و زندگی‌ای با سطح رفاهی بالا و قابل قبول برای خود و اعضای خانواده‌تان فراهم کنید.

وکیل مهاجرت به استرالیا

اگر قصد مهاجرت به استرالیا را دارید و به دنبال آن هستید تا با کمترین دغدغه ممکن تمامی امور مورد نیاز برای این کار انجام شوند، به شما توصیه می‌کنیم از خدمات وکیل مهاجرت به استرالیا استفاده نمایید. افرادی که با این عنوان شناخته می‌شوند، باید از طرف دولت و اداره مهاجرت مورد تایید قرار گرفته باشند و اطلاعاتی به روز و دانشی کامل و قابل قبول نسبت به ویزاهای ارائه شده داشته باشند.

در صورتی که به سراغ استفاده از خدمات اشخاصی معتبر بروید، شانس آن را خواهید داشت تا از طریق پروفایلش با پرونده‌های موفقش آشنایی پیدا کنید. با وجود چنین شرایطی خیالتان راحت می‌شود که سرنوشت شما در دستانی مطمئن قرار دارد. آیا در انتخاب شخصی معتمد و توانا با مشکل مواجهید؟ در این صورت پیشنهاد می‌کنیم که با سازمان مهاجرتی سلکت ویزا و جناب آقای دامون آرین، وکیل رسمی سازمان مارا بیشتر آشنایی پیدا کنید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها