کد خبر : 209116
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷

بررسی شیائومی واچ 2 پرو

بررسی شیائومی واچ 2 پرو

به گزارش خبر روز و به نقل از گسمارنا  بهترین راه برای رقابت در بازار ساعت‌های هوشمند ممتاز، پیوستن به سیستم‌عامل Wear OS Google (یا اپل واچ بودن) است یا شیائومی در هنگام طراحی Watch 2 Pro فکر می‌کرد. این حرکت Play Store و همه برنامه‌های آن را باز می‌کند، در حالی که پلتفرم Snapdragon

Xiaomi Watch 2 Pro review

به گزارش خبر روز و به نقل از گسمارنا  بهترین راه برای رقابت در بازار ساعت‌های هوشمند ممتاز، پیوستن به سیستم‌عامل Wear OS Google (یا اپل واچ بودن) است یا شیائومی در هنگام طراحی Watch 2 Pro فکر می‌کرد. این حرکت Play Store و همه برنامه‌های آن را باز می‌کند، در حالی که پلتفرم Snapdragon W5+ Gen 1 – یک گام بزرگ 4 نانومتری نسبت به S1 Pro – همه چیز را ارتقا می‌دهد. این چیپست در بین ساعت های Wear OS خارج از Mobvoi TicWatch Pro 5 کمیاب است.

حرکت به سمت یک سیستم‌عامل مناسب به این معنی است که ساعت شیائومی واچ 2 پرو حدود دو روز دوام می‌آورد، در حالی که عمر باتری ساعتی که جایگزین می‌شود در هفته‌ها اندازه‌گیری می‌شود. این یک نقطه ضعف بزرگ است که هوشمندان اضافه شده باید آن را توجیه کنند. اما بیایید برای لحظه‌ای دوباره تنظیم کنیم – ساعت Xiaomi Watch 2 Pro اکنون با قوی‌ترین ساعت‌های Wear OS – Galaxy Watch6 و Watch5، Pixel Watch 2 که به تازگی معرفی شده است، و فسیل‌ها و Skagens جهان رقابت خواهد کرد.

بررسی شیائومی واچ 2 پرو
برای متمایز شدن، شیائومی GPS دو بانده را در Watch 2 Pro قرار داده است که آن را به ردیاب بسیار بهتری نسبت به همتایان تک باند خود تبدیل کرده است. وجه تمایز دیگر باتری نزدیک به 500 میلی آمپر ساعتی است که شیائومی می گوید تا 65 ساعت دوام می آورد.

بررسی شیائومی واچ 2 پرو
ساعت شیائومی دارای ابزار است، اما سبک نیز دارد و از 270 یورو شروع می شود. اگر این برای شما کافی نیست که به طور جدی Watch 2 Pro را در نظر بگیرید، برای دانستن بیشتر در مورد آن به ادامه مطلب بروید.

کیفیت طراحی و ساخت
ساعت شیائومی واچ 2 پرو یک ساعت با ظاهر کلاسیک است. در رنگ مشکی با بند فلورو لاستیک مشکی یا نقره ای با بند چرمی قهوه ای عرضه می شود. هر دو مدل دارای روکش فولادی ضد زنگ با قاب بالایی مشکی و کناره‌ای بافت‌دار «Hobnail پاریس» هستند. مدل نقره ای به دلیل وجود حاشیه مشکی متضاد قطعا جالب تر است.

بررسی شیائومی واچ 2 پرو
سه دکمه در سمت راست ساعت وجود دارد. بالا و پایین فرورفته هستند، در حالی که تاج در وسط به سمت بیرون ایستاده است. این یک تاج چرخان با دامنه حرکتی بسیار نرم است. یک حلقه ی کوچک در پایه تاج وجود دارد که به انگشت شما کمک می کند تا خرید کنید. این یک طراحی کاملاً فکر شده با توجه به جزئیات است.

بررسی شیائومی واچ 2 پرو
دکمه بالا همیشه صفحه تمرین را باز می کند. دکمه پایین آخرین برنامه باز شده را با فشار دادن ظاهر می‌کند، Google Pay را با دو بار فشار دادن راه‌اندازی می‌کند و با فشار طولانی، منوی خاموش شدن را باز می‌کند. تاج شبکه برنامه را با فشار باز و بسته می‌کند و با فشار طولانی دستیار Google را احضار می‌کند. همچنین می‌توانید با یک فرمان صوتی دستیار را بیدار کنید.

ما مدل مشکی را داریم و یک آهنربای اثر انگشت است. مدل نقره ای براق تر به نظر می رسد اما حدس می زنیم لکه ها را بهتر پنهان کند.

صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED 466x466px با حداکثر روشنایی 600 نیت است. این یک چیز دوست داشتنی است که با رنگ های تند معمولی و کنتراست فوق العاده یک OLED به آن نگاه کنید. شیشه کمی فرورفته در زیر قاب قاب قرار می گیرد که به این معنی است که خراشیدن آن سخت تر است. و این مهم است، زیرا برخلاف S1 Pro، Watch 2 Pro از کریستال یاقوت کبود غافل است.

بررسی شیائومی واچ 2 پرو
صفحه ساعت نقش بسزایی در طراحی ساعت دارد. 23 صفحه ساعت برای انتخاب و هزاران گزینه شخص ثالث در فروشگاه Google Play وجود دارد. چهره‌های سفارشی شیائومی باکیفیت و قابل تنظیم هستند – مطمئناً چیزی را که دوست دارید پیدا خواهید کرد.

بررسی شیائومی واچ 2 پرو
این کیس دارای تسمه های استاندارد دوگانه در دو طرف با عرض 22 میلی متر است. این تا حد زیادی محبوب ترین استاندارد برای اندازه این ساعت است و به این معنی است که تمام بند های استاندارد شما کار می کنند به علاوه انتخاب بزرگی از گزینه های شخص ثالث را در اختیار خواهید داشت. شیائومی تسمه های اضافی را در 3 ماده و 4 رنگ ارائه می دهد.

بررسی شیائومی واچ 2 پرو
بند ساعت فلورروبر در لمس بسیار نرم است و خاصیت ارتجاعی بالایی دارد. اگرچه استحکامی ندارد و می تواند سنگین تر باشد. سگک احساس کیفیت می کند.

موتور ویبره واچ 2 پرو بسیار قوی است. این هم مثبت و هم منفی است – گاهی اوقات کمی سخت است و ما دوست داریم یک نوار لغزنده دانه ای برای کنترل قدرت ارتعاش داشته باشیم. تاج چرخان دارای یک بازخورد لمسی ظریف دوست داشتنی است.

قسمت زیرین ساعت همه حسگرها – ضربان قلب نوری، دمای پوست و سنسور جدید تجزیه و تحلیل امپدانس بیوالکتریک – چیزی را که تنها سامسونگ تا به حال بر روی یک ساعت ارائه کرده است را در خود جای می دهد. قسمت زیرین نیز جایی است که دو پین شارژر اختصاصی را پیدا خواهید کرد. ما یک کیسه شارژ بی‌سیم جهانی را ترجیح می‌دهیم، اما بدتر از آن – شارژر Watch 2 Pro نیاز دارد که ساعت به شکل خاصی روبرو شود، که برای استفاده از میز خواب مناسب نیست.

بررسی شیائومی واچ 2 پرو
سیستم عامل بپوشید
ساعت شیائومی 2 پرو با Wear OS 3.5 عرضه می شود، نسخه ماقبل آخر سیستم عامل. در حال حاضر، تنها آخرین ساعت‌های هوشمند سامسونگ از Wear OS 4 استفاده می‌کنند، اگرچه با پلتفرم Snapdragon W5+ Gen 1، می‌توان گفت که Watch 2 Pro در نهایت به‌روزرسانی را دریافت می‌کند.

انتقال به سیستم عامل پوشیدنی گوگل به این معنی است که ساعت Xiaomi Watch 2 Pro به کل کتابخانه برنامه های ساعت از جمله YouTube، Spotify، Google Maps، Google Pay و بسیاری دیگر دسترسی دارد. این توانمندترین سیستم عامل پوشیدنی خارج از سیستم عامل Watch است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها