کد خبر : 208715
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹

به‌روزرسانی اصلی نرم‌افزار تسلا در راه است: ویژگی‌های جدید و ارتقاء رابط کاربری

به‌روزرسانی اصلی نرم‌افزار تسلا در راه است: ویژگی‌های جدید و ارتقاء رابط کاربری

به گزارش خبر روز و به نقل از arenaev به روز رسانی بعدی نرم افزار تسلا (2023.12) نویدبخش پیشرفت های عمده است. تسلاسکوپ کشف کرد که این خودروساز در حال حاضر در حال ارائه به روز رسانی برای خودروهای کارمند خود است، به این معنی که به زودی راه خود را به خودروهای مشتریان باز

به گزارش خبر روز و به نقل از arenaev به روز رسانی بعدی نرم افزار تسلا (2023.12) نویدبخش پیشرفت های عمده است. تسلاسکوپ کشف کرد که این خودروساز در حال حاضر در حال ارائه به روز رسانی برای خودروهای کارمند خود است، به این معنی که به زودی راه خود را به خودروهای مشتریان باز خواهد کرد.

بنابراین، چه چیزی جدید است؟ بیایید نگاهی دقیق‌تر به برخی از تغییرات ایجاد شده در رابط کاربری جدید تسلا داشته باشیم:

انحصاری: به‌روزرسانی نرم‌افزار جدید @Tesla منتشر نشده (2023.12) اکنون برای وسایل نقلیه کارمندان منتشر می‌شود، از جمله مجموعه‌ای از پیشرفت‌های رابط محور.

– تنظیم اندازه متن
– جستجو را کنترل می کند
– نقاط مورد علاقه
– کنترل تماس تلفنی
– و موارد دیگر (شامل توییت های بعدی) pic.twitter.com/yOWtXxGG5d

— Teslascope (@teslascope) 10 آوریل 2023

بزرگتر و بهتر: رابط کاربری جدید اکنون دو اندازه فونت استاندارد و بزرگ را ارائه می دهد تا خواندن رابط کاربری را آسان تر کند. به علاوه، این به روز رسانی شامل یک ویژگی جستجوی بسیار خوب در منوی تنظیمات و کنترل است. این به شما امکان می دهد به راحتی به کنترل ها دسترسی داشته باشید و تغییرات را ایجاد کنید.

تسلا در حال ارتقای نقاط مورد علاقه خود (POI) در سیستم ناوبری و افزودن عکس ها و بررسی های آن مکان ها است. اکنون، می‌توانید پیش‌نمایش بصری مقصد خود را حتی قبل از رسیدن به آنجا دریافت کنید و سفرهای جاده‌ای خود را سرگرم‌کننده‌تر کنید.

– سفارشی سازی چرخ اسکرول
– زنگ دنده
– کنترل صندلی سرنشین
– تسلا@ خود را بشناسید (در چند نسخه اخیر دیده می شود، اما نرم راه اندازی شده است) pic.twitter.com/owMfrPjAip

— Teslascope (@teslascope) 10 آوریل 2023

با به روز رسانی جدید، این شرکت کنترل بیشتری را با چرخ اسکرول سمت چپ روی فرمان به شما می دهد. نه تنها می‌توانید از آن برای رسانه‌ها استفاده کنید، بلکه اکنون می‌توانید تماس‌های تلفنی را در حالی که در حال انجام هستند کنترل کنید.

تسلا می داند که شخصی سازی کلیدی است. اکنون آنها به شما اجازه می دهند چرخ اسکرول سمت چپ را حتی بیشتر سفارشی کنید. می توانید تنظیماتی مانند روشنایی و حالت شتاب را تنظیم کنید. می توانید برنامه دوربین را تغییر دهید، جعبه دستکش را باز کنید و فیلم Dashcam را ذخیره کنید. همچنین می‌توانید دکمه اسکرول سمت چپ را برای دسترسی به لیستی از عملکردها و پیمایش در میان آنها به مدت طولانی فشار دهید.

– جلسات بزرگنمایی (اکنون در مناطق دیگر موجود است و پیشرفت‌ها/تغییرات عملکرد جزئی در پس‌زمینه اعمال شده است).

– زبان تشخیص گفتار
انگلیسی بریتانیایی اکنون به عنوان زبان تشخیص صدا در دسترس است. pic.twitter.com/wCoHlRaFNq

— Teslascope (@teslascope) 10 آوریل 2023

رابط کاربری جدید قدرت را در دستان شما، یا بهتر است بگوییم، در صفحه نمایش لمسی پشتی قرار می دهد. با به‌روزرسانی جدید، اکنون می‌توانید صندلی سرنشین را از صفحه لمسی عقب تنظیم کنید و ورود یا خروج از صندلی عقب را راحت‌تر می‌کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی نماد صندلی در صفحه لمسی عقب ضربه بزنید و یکی از فلش ها را نگه دارید تا صندلی سرنشین به جلو یا عقب حرکت کند. لطفاً توجه داشته باشید که این کنترل ها فقط زمانی در دسترس هستند که وسیله نقلیه در حرکت نباشد.

این شرکت در حال معرفی ویژگی “Tesla خود را بشناسید” است. این یک کتابچه راهنمای خودرو روی صفحه نمایش خودرو است که تمام اطلاعات مورد نیاز را در دسترس شما قرار می دهد. برنامه تماس تصویری زوم در تسلا نیز با ویژگی‌های جدید و در دسترس بودن در بازارهای بیشتر ارتقا یافته است. با این ویژگی پیشرفته در حین حرکت در ارتباط باشید و سرگرم شوید.

کارمندان تسلا در حال حاضر در حال بررسی به‌روزرسانی هستند و این بدان معناست که هفته‌ها تا رسیدن آن به خودروهای مشتریان فاصله داریم. نسخه نهایی ممکن است کمی متفاوت باشد، اما پس از همه، دیدن این که چگونه پیشرفت های کوچک می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند، عالی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها