کد خبر : 205304
تاریخ انتشار : جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶

بیش از 70 درصد از دستگاه های آیفون 14 اپل از OLED سامسونگ استفاده می کنند

بیش از 70 درصد از دستگاه های آیفون 14 اپل از OLED سامسونگ استفاده می کنند

Samsung Display بازیگر غالب در بازار OLED است به گزارش خبر روز و به نقل از gsmarena یکی از دلایل اصلی تصمیم اپل برای استفاده از پنل های سازنده کره ای برای آیفون های خود است. طبق یک گزارش جدید، سامسونگ قرار است بیش از 70 درصد از OLED های دستگاه های آیفون 14 را

Samsung Display بازیگر غالب در بازار OLED است به گزارش خبر روز و به نقل از gsmarena یکی از دلایل اصلی تصمیم اپل برای استفاده از پنل های سازنده کره ای برای آیفون های خود است.

طبق یک گزارش جدید، سامسونگ قرار است بیش از 70 درصد از OLED های دستگاه های آیفون 14 را تامین کند – این شامل آیفون 14 و آیفون 14 پلاس با پنل های معمولی و آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس با LTPO می شود. نمایش می دهد.

Over 70% of Apple iPhone 14 devices use Samsung OLED

خبرگزاری کره ای TheElec فاش کرد که اپل قصد دارد 120 میلیون دستگاه از آخرین سری اصلی خود را تولید کند. حداقل 80 میلیون از آنها دارای پنل سامسونگ هستند، 20+ میلیون از صفحه نمایش LG Display استفاده می کنند و حدود 6 میلیون برای BOE – بزرگترین سازنده چینی چنین پنل ها – است. تامین کننده واحدهای باقی مانده هنوز مشخص نشده است.

این گزارش همچنین نشان داد که سامسونگ و ال‌جی دیسپلی پنل‌هایی را برای هر چهار نسخه آیفون 14 ارائه می‌کنند، در حالی که BOE تنها OLED‌های LTPS 6.1 اینچی را برای آیفون 14 وانیلی تولید می‌کند.

Over 70% of Apple iPhone 14 devices use Samsung OLED

از 80 میلیون دستگاه، Samsung Display انتظار دارد بیش از 60 میلیون از آنها برای مدل‌های Pro باشد، زیرا اینها نسخه‌هایی هستند که عملکرد بهتری از حد انتظار دارند. ظاهراً LG Display با مشکلاتی در خط تولید مواجه است که به تولیدکننده کره ای خود اجازه می دهد تا سهم بیشتری را به دست آورد.

با نگاهی به BOE، فروش بی‌نظیر آیفون 14 ممکن است دردسرساز باشد، اما مسئله بزرگ‌تر این است که اپل پس از تغییر طراحی مدار بدون صحبت با کوپرتینو، اپل در قرارداد خود تجدید نظر می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها