کد خبر : 206492
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۵:۴۶

بی متال چیست و چه کاربردی دارد ؟

بی متال چیست و چه کاربردی دارد ؟

  شرکت رسا الکتریک آکام  وارد کننده بهترین تجهیزات برق صنعتی در کشور می باشد. سیاست اصولی این شرکت بر پایه تامین نیاز مشتریان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت استوار است به پشتوانه تیمی مجرّب و متخصص در فروش عمده و جزئی پرکاربرد ترین تجهیزات برق صنعتی: کلید های مینیاتوری ، کلید های

 

شرکت رسا الکتریک آکام  وارد کننده بهترین تجهیزات برق صنعتی در کشور می باشد. سیاست اصولی این شرکت بر پایه تامین نیاز مشتریان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت استوار است به پشتوانه تیمی مجرّب و متخصص در فروش عمده و جزئی پرکاربرد ترین تجهیزات برق صنعتی: کلید های مینیاتوری ، کلید های حرارتی، رله حرارتی بی متال، کنتاکتور و کلید کمپکت همراه با مشاوره رایگان(09916535651) برای انتخاب بهترین گزینه. 

بی متال چیست؟

بی متال یا رله حرارتی یکی از تجهیزات برق صنعتی می باشد که برای حفاظت از موتورهای الکتریکی در مقابل اضافه بار استفاده می شود. اساس کار این رله ها بر پایه اختلاف ضریب انبساط طولی دو فلز به کار رفته است.جنس این دو فلز معمولا فولاد و مس و یا در بعضی موارد فولاد و برنج است که معمولا با پرچ، جوشکاری و یا لحیم کاری به هم متصل می شوند. بی متال از اتصال این دو فلز ناهمجنس با ضرایب انبساطی متفاوت ساخته می شود، خرید بی متال از برند ال اس در فروشگاه تجهیزات برق صنعتی رسا الکتریک همراه با ضمانت اصالت کالا و کیفیت عالی و مشاوره رایگان می تواند بهترین گزینه برای خرید باشد.

 

اجزای اصلی بی متال 

  1. تیغه‌های اتصال به کنتاکتور
  2. دکمه برگشت ضعیف
  3. پیچ تغییر وضعیت
  4. ترمینال‌های اتصال به کابل موتور
  5. ترمینال مشترک مدار فرمان
  6. پیچ تنظیم جریان
  7. ترمینال‌های باز و بسته مدار فرمان

 

عمکلرد بی متال 

عبور جریان از یک رسانا، گرما را در آن افزایش می‌ دهد. پس بر اثر عبور جریان از رسانای بیمتال،دو فلز گرم می شوند و طول آنها افزایش می یا بد. از آن جایی که ضریب انبساط طولی یکی از فلزات بیشتر از دیگری است. دو فلز با هم به سمت فلزی که ضریب انبساط طولی کمتری دارد خم می شود. در نتیجه مسیر عبور جریان کنتاکت ها باز و مدار قطع می شود. رسا الکتریک مرکز فروش انواع بی متال از برند های معتبر در کشور می باشد. و با معرفی محبوب ترین بی متال های بازار همراه با مشخصات محصول و مشاوره رایگان در کنار شما هستیم تا شما را به سوی بهترین انتخاب سوق دهیم.برای اطلاع از قیمت بی متال با شماره (09916535651) در تماس باشید.

 

مزایای بی متال 

  • دستگاهی کم هزینه است.
  • از گرم شدن بیش از حد موتور محافظت می کند.
  • عملکرد ریست دارد (دستی یا اتوماتیک).
  • بیمتال دارای دکمه تست داخلی است، که
  • برای عیب یابی استفاده می شود.
  • برخی از رله های اضافه بار حرارتی دارای دکمه انتخاب کلاس تریپ هستند.
  • دارای محدوده جریان گسترده و قابل تنظیم است.
  • می توان آن را مستقیماً روی یک کنتاکتور نصب کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها