کد خبر : 197650
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸

تاریخ انتشار Evil West به تعویق افتاد

تاریخ انتشار Evil West به تعویق افتاد

Publisher Focus Interactive تأیید می‌کند که عنوان مورد انتظار Evil West که ژانر را به چالش می‌کشد، چند ماه تاخیر را تحمل خواهد کرد. به گزارش خبر روز و به نقل از gametplay به نظر می رسد غرب شیطانی Flying Wild Hog در نیمه دوم سال 2022 برای اولین بار در جریان جوایز بازی 2020

Publisher Focus Interactive تأیید می‌کند که عنوان مورد انتظار Evil West که ژانر را به چالش می‌کشد، چند ماه تاخیر را تحمل خواهد کرد.

به گزارش خبر روز و به نقل از gametplay به نظر می رسد غرب شیطانی Flying Wild Hog در نیمه دوم سال 2022 برای اولین بار در جریان جوایز بازی 2020 از طریق یک تریلر جذاب روی جلد سایبرپانک سبکی از “God’s Gonna Cut Down” جانی کش نمایش داده شد. این بازی ترکیبی بی نظیر از God of War و Doom باشد، این بازی بیش از یک سال است که در رادارهای بسیاری از بازیکنان قرار گرفته است. با این حال، متأسفانه طرف‌های علاقه‌مند باید کمی بیشتر صبر کنند، زیرا Flying Wild Hog اخیراً اعلام کرده است که Evil West تا 22 نوامبر به تعویق خواهد افتاد.

Evil West Release Date Delayed

این یک تاخیر طولانی نیست. این بازی در ابتدا قرار بود در اواخر سپتامبر عرضه شود. با این حال، عقب ماندگی دو ماهه به این معنی است که Evil West با تعداد زیادی عناوین پیش‌بینی‌شده دیگر در طول فصل تعطیلات شلوغ منتشر می‌شود. این همکاری بین Flying Wild Hog و Focus Interactive که تقریباً همزمان با عناوین مشهوری مانند Call of Duty: Modern Warfare 2 و The Callisto Protocol در ویترین فروشگاه‌ها قرار دارد، ممکن است در دوره‌ای پرجمعیت مورد توجه قرار گیرد.

البته، به نظر می رسد که استودیو و ناشر بهترین نیت را نه تنها برای مخاطبان خود، بلکه برای کارمندان خود نیز دارند. در توییتی که توسط Focus Entertainment در 16 آگوست ارسال شد، Flying Wild Hog توضیح می‌دهد که برای پیاده‌سازی بازخورد دریافتی از کسانی که نسخه نمایشی Evil West را در PAX East دریافت کرده‌اند، و همچنین برای تنظیم دقیق پنج پورت جداگانه، به زمان بیشتری نیاز دارد. از بازی چند نسلی به‌علاوه، در دوره‌ای که حتی بازی‌های موردانتظار زیادی برای جلوگیری از مشکلات توسعه‌دهندگان به تعویق می‌افتند، دیدن فلسفه‌های کارمند پسند توسط استودیوها و ناشران در هر اندازه دلگرم‌کننده است.

علاوه بر این، Focus Interactive – که قبلاً به عنوان Focus Home Interactive قبل از نام تجاری مجدد اخیر شناخته می شد – در چند سال گذشته به دلیل کیفیت بیش از کمیت شهرت داشته است. با دست داشتن در همه چیز از روح های علمی تخیلی جاه طلبانه Deck13 مانند The Surge گرفته تا فیلم A Plague Tale: Innocence با محوریت روایت استودیوی Asobo و دنباله آینده آن، مقدار بسیار کمی از تولیدات ناشر انتظارات را برآورده نمی کند.

همین را می توان در مورد توسعه دهنده Flying Wild Hog نیز گفت. اگرچه این استودیو نسبتاً کمتر شناخته شده است، اما تاریخچه برجسته‌ای دارد که به سال 2011 برمی‌گردد، FPS Hard Reset. اخیراً، Flying Wild Hog برای بازی شیک اکشن سامورایی Trek To Yomi مورد تحسین قرار گرفته است. در اصل، Evil West به نظر می رسد در دستان خوبی قرار دارد و به نظر می رسد با وجود تأخیر اندک، برای موفقیت آماده است.

Evil West در تاریخ 22 نوامبر برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X/S عرضه خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها