کد خبر : 22734
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲

تاکید رییس جدید محیط زیست بر ضرورت ارتقای جایگاه این سازمان

تاکید رییس جدید محیط زیست بر ضرورت ارتقای جایگاه این سازمان

رییس جدید سازمان حفاظت محیط زیست گفت: امیدواریم بتوانیم این سازمان را هم از درون و هم از منظر بیرونی ارتقا دهیم و به نقطه مطلوب برسانیم.  علی سلاجقه پیش از ظهر امروز درآغاز نخستین روز کاری خود ا ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی (ع) و گرامیداشت

تاکید رییس جدید محیط زیست بر ضرورت ارتقای جایگاه این سازمان

رییس جدید سازمان حفاظت محیط زیست گفت: امیدواریم بتوانیم این سازمان را هم از درون و هم از منظر بیرونی ارتقا دهیم و به نقطه مطلوب برسانیم.

 علی سلاجقه پیش از ظهر امروز درآغاز نخستین روز کاری خود ا ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی (ع) و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس و بالاخص شهدای جامعه محیط زیست و محیط بانان گفت: فرهنگ سازی و تعامل با رسانه‌های کشوربه‌ویژه رسانه ملی یکی از برنامه‌ایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با تاکید بر نقش رسانه در الگو سازی جامعه گفت: رسانه‌ها در اعتلای فرهنگ حفاظت از محیط زیست از اهمیت بالقوه‌ای برخوردار هستند و می‌توانند اثرگذاری خوبی هم در سطح جامعه داشته باشند. از این رو با وجود تمام سختی‌های پیش رو، یکی از کارکردهای سازمان حفاظت محیط زیست الگوسازی و فرهنگسازی است که امیدواریم سازمان از تمامی این ظرفیت‌ها بهره ببرد و دست اندرکاران نیز با ایفای نقشی سازنده ما را در این امر یاری کنند.
سلاجقه که با شبکه خبر گفت و گو می‌کرد، در ادامه با اشاره به سوابق خود در حوزه محیط زیست خاطرنشان کرد: من با سازمان حفاظت محیط زیست بیگانه نیستم و با شناختی کاملی که از سازمان دارم پا به این عرصه گذاشته‌ام و امیدوارم با تجربه مدیران سازمان به‌ویژه برادر خوبم دکتر کلانتری و همراهی سایر همکاران سازمان به اهداف تدوین شده برسیم.
وی با اشاره به تأکید رئیس جمهوری درباره اهمیت حفظ محیط زیست کشور و پشتیبانی او از این حوزه گفت: امیدوارم به پشتوانه اصل ۵۰ قانون اساسی که جایگاه مهم محیط زیست در آن اشاره شده است، بتوانیم سازمان را هم از درون و هم از منظر بیرونی ارتقا دهیم و به نقطه مطلوب برسانیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، سلاجقه در پایان با اشاره به اهمیت استفاده از سمن‌ها و تشکل‌های مردمی در جهت تسهیل دستیابی به اهداف سازمان خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه محیط زیست هم‌چنین امیدوارم بتوانیم در بحث‌ها و عرصه‌های بین‌المللی نیز فعالیت کنیم و نقش آفرینی  پررنگی داشته باشیم.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها