کد خبر : 71061
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰

تجلیل از ۱۰ خانواده شهید محور مقاومت در کربلای معلی

تجلیل از ۱۰ خانواده شهید محور مقاومت در کربلای معلی

دبیر ستاد فرهنگی اربعین ایران و عراق گفت: وظیفه خودمان می‌دانیم که در کنار برنامه‌های فرهنگی متنوعی که داریم این کار را هم انجام دهیم و امروز در کربلا از خانواده‌های ۱۰ شهید مقاومت تجلیل شد.   سعید غضنفری با اعلام این خبر توضیح داد: یکی از کارهای ویژه ما که هر سال در ایام

 تجلیل از ۱۰ خانواده شهید محور مقاومت در کربلای معلی

دبیر ستاد فرهنگی اربعین ایران و عراق گفت: وظیفه خودمان می‌دانیم که در کنار برنامه‌های فرهنگی متنوعی که داریم این کار را هم انجام دهیم و امروز در کربلا از خانواده‌های ۱۰ شهید مقاومت تجلیل شد.

  سعید غضنفری با اعلام این خبر توضیح داد: یکی از کارهای ویژه ما که هر سال در ایام منتهی به اربعین انجام می شود، تکریم از مادران و همسران شهدای مقاومت عراقی است.
وی ادامه داد: وظیفه خودمان می‌دانیم که در کنار برنامه‌های فرهنگی متنوعی که داریم این کار را هم انجام دهیم و امروز در کربلا از خانواده‌های ۱۰ شهید مقاومت تجلیل شد.
غضنفری درباره اهمیت تجلیل از خانواده شهدای مقاومت گفت: این امر موجب تقویت ارتباطات میان فرهنگی ایران و عراق است و امروز از ۱۰ خانواده شهدای مقاومت که طی سالهای اخیر در راه مبارزه با تروریست و تکفیر به شهادت رسیده‌اند تجلیل به عمل آمد.
دبیر ستاد فرهنگی اربعین ایران و عراق درباره نحوه انتخاب خانواده‌های شهدا گفت: شهدای شاخص مقاومت با همکاری گروه‌های حشد الشعبی و لوا الخدمه انتخاب و معرفی شده اند.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها