کد خبر : 130099
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲

تردد در محورهای مواصلاتی استان روان است/ ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در روز طبیعت

تردد در محورهای مواصلاتی استان روان است/ ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در روز طبیعت

سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: تردد در محورهای مواصلاتی استان روان بوده و مشکل خاصی وجود ندارد. رضا کریمی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان، اظهار کرد: باوجود بارش‌های شدید در استان، کلیه محورهای مواصلاتی استان باز است و ترافیک روان حاکم بوده و رفت

تردد در محورهای مواصلاتی استان روان است/ ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در روز طبیعت
سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: تردد در محورهای مواصلاتی استان روان بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.
رضا کریمی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان، اظهار کرد: باوجود بارش‌های شدید در استان، کلیه محورهای مواصلاتی استان باز است و ترافیک روان حاکم بوده و رفت و آمد جریان دارد.
وی همچنین با اشاره به آمادگی پلیس راهور برای روز طبیعت، عنوان کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین ازجمله تریلر، کامیون و کامیونت تا ساعت ۲۴ سیزدهم فروردین در معابر برون شهری آذربایجان شرقی ممنوع است.
سرهنگ کریمی نژاد خاطرنشان کرد: همچنین حمل مسافر با وسیله باربری از جمله وانت بار و کامیونت ممنوع بوده و ماموران پلیس در صورت مشاهده ضمن اعمال قانون، از ادامه حرکت وسیله نقلیه مذکور جلوگیری می کنند.
وی از رانندگان خواست تا ضمن رعایت سرعت مجاز و مطمئنه، فاصله طولی را نیز رعایت کرده و از حرکات مخاطره آمیز هنگام رانندگی خودداری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها