کد خبر : 197708
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵

تریلر Company of Heroes 3 ویژگی های بازی را شرح می دهد

تریلر Company of Heroes 3 ویژگی های بازی را شرح می دهد

به گزارش خبر روز و به نقل از gametplay تریلر جدیدی از بازی آینده Relic Entertainment، Company of Heros 3، تمام جناح‌ها و حالت‌های بازی جنگ جهانی دوم را نشان می‌دهد. در سال 2006، اولین بازی Company of Heroes منتشر شد و گیمرهای استراتژی را از بین برد. طبق گزارش ها، این بازی برای ناشر

به گزارش خبر روز و به نقل از gametplay تریلر جدیدی از بازی آینده Relic Entertainment، Company of Heros 3، تمام جناح‌ها و حالت‌های بازی جنگ جهانی دوم را نشان می‌دهد.

در سال 2006، اولین بازی Company of Heroes منتشر شد و گیمرهای استراتژی را از بین برد. طبق گزارش ها، این بازی برای ناشر فروش خوبی داشت و در نهایت چندین جایزه بهترین بازی سال را برای ژانر RTS به دست آورد. هفت سال بعد، Relic Entertainment دنباله‌ای به نام Company of Heroes 2 منتشر کرد که متاسفانه با واکنش متفاوت گیمرها و منتقدان مواجه شد. در حال حاضر، سومین بازی Company of Heroes قرار است اواخر امسال منتشر شود و ناشر سگا اطمینان حاصل می کند که بازیکنان بدانند در چه زمینه ای قرار خواهند گرفت.

Company of Heroes 3 Trailer Details the Game’s Features

Company of Heroes 3 در ابتدا در تابستان 2021 معرفی شد و اولین تریلر ویژگی های جدید آن را به نمایش گذاشت. ناشر سگا کمپین جدید بازی و ویژگی‌های جدیدی را که برای بازیکن در دسترس خواهد بود را فاش می‌کند. در حالی که بازی‌های قبلی عمدتاً در یک منطقه از جنگ جهانی دوم برگزار می‌شد، کمپانی قهرمانان 3 در شمال آفریقا و ایتالیا برگزار می‌شود. اکنون تریلر جدیدی منتشر شده است که تمام ویژگی های بازی را در یک ویدیوی زیبا و فشرده دو دقیقه ای یوتیوب نشان می دهد.

این تریلر جدید Company of Heroes 3 حالت‌ها و جناح‌های مختلف بازی را با عنوانی برجسته می‌کند که گیمرها را تشویق می‌کند تا آنطور که می‌خواهند بازی کنند. نیروهای ایالات متحده به عنوان تهاجمی و سازگار توصیف می شوند در حالی که جناح آلمانی ورماخت به عنوان دفاعی و ترسناک ذکر شده است. گفته می‌شود که نیروهای بریتانیایی قوی و انعطاف‌پذیر هستند در حالی که Deutsches Afrikakorps مکانیزه و متحرک هستند. گفته می شود که کمپین شمال آفریقا یک تجربه تک نفره کلاسیک است، شبیه به بازی های قبلی، در حالی که کمپین ایتالیایی چیزی شبیه به یک کمپین به سبک Total War خواهد بود. همچنین انواع ماموریت های جدید، چند نفره، تخریب و مکانیک های گیم پلی را برجسته می کند.

اولین بازی Company of Heroes اغلب به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های جنگ جهانی ۲ تا به حال ذکر می‌شود. در آن زمان، مکانیک‌ها نوآورانه بودند و شبیه چیزی نبودند که گیمرها تا به حال دیده بودند. متأسفانه دهه 2010 برای بازی های RTS بهترین نبود و اولویت ها برای بسیاری از ناشران به جاهای دیگر تغییر یافت. با این حال، اکنون، به نظر می رسد ناشران مایل به گرفتن عکس دیگری از این ژانر هستند.

اوایل سال جاری، THQ Nordic یک بازی جدید به نام Tempest Rising را همراه با ظاهری جدید در چندین بازی RTS که قبلاً اعلام شده بود، معرفی کرد. در سال 2021 نیز Age of Empires IV پس از 14 سال غیرفعال بودن فرنچایز منتشر شد. اکنون، به نظر می‌رسد که سری Company of Heroes آماده ظهور مجدد و شگفت‌انگیز گیمرها با تنظیمات و مکانیک‌های جنگ جهانی دوم است. اینکه آیا استقبال بهتر یا بدتر از اقساط قبلی خواهد بود باید دید.

Company of Heroes 3 در حال حاضر قرار است در تاریخ 17 نوامبر 2022 برای رایانه های شخصی منتشر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها